Japończycy ochoczo pokazywali model Recursion podczas imprez targowych. Koncept jest napędzany turbodoładowanym dwucylindrowym silnikiem o pojemności 588 cm3 i wygląda bardzo drapieżnie. Jednocześnie jego deklarowane osiągi są całkiem przyziemne, ponieważ moc wynosi 100 koni mechanicznych, a moment obrotowy – 100 Nm. Będzie to zatem maszyna bardziej przyjazna niż zaprezentowana w ubiegłym roku Ninja H2 / H2R.

Suzuki zarejestrowało w tym tygodniu znak towarowy „Recursion” w Stanach Zjednoczonych i Europie. We wniosku napisano oczywiście, że nazwa będzie używana w odniesieniu do motocykla. Wygląda na to, że Suzuki może nas w takim razie podwójnie zaskoczyć, ponieważ dotychczas spekulowało się, że turbodoładowana konstrukcja będzie nazywała się Katana. Producent ponownie zarejestrował stare znaki towarowe dla tego modelu.

Z niecierpliwością oczekujemy fabrycznej wersji modelu Recursion i mamy nadzieję, że będzie ona bliska konceptowi, który nie tylko dobrze wygląda, ale również jest świetnie wykonany.

Więcej o motocyklach Suzuki Autor: Wojciech Grzesiak