Suzuki DRZ 400SM dane techniczne, cena, waga - Motogen.pl

Suzuki DRZ 400SM to popularne i stabilnie cenowe supermoto. Poznaj dane techniczne, cenę, masę oraz naszą opinię…

Suzuki DRZ 400SM był oferowany w Europie od 2000 do 2008 roku. Ten uroczy jednocylindrowiec wraz z enduro (DRZ400S) oraz nieco bardziej profesjonalnym i nieco lżejszym, jednoosobowym DRZ 400E. Ten ostatni miał zaawansowane zawieszenie, plastikowy zbiornik paliwa, lżejszą ramę siedzenia i nieco mniejszy reflektor oraz tylko jedno miejsce dla pasażera.

Był też nieco mocniejszy. Suzuki DRZ 400SM wyposażono w widelec UDS Showa z regulacją, zestrojenie drogowe, oraz 17 calowe felgi szprychowe. Sprzedawany w atrakcyjnej cenie szybko stał się hitem…

Suzuki DRZ 400SM dane techniczne

Pojemność skokowa398 ccm
Typ silnikaJednocylindrowy
Ilość suwów4
Stopień sprężania11.3:1
Średnica cylindra x skok tłoka90.0 x 62.6 mm
ZasilanieGaźnik
Układ rozrząduDOHC
ZapłonCDI
System smarowaniaCiśnieniowy z suchą misą olejową
Skrzynia biegów5 biegowa
Waga na sucho134 kg
Wysokość siodła890 mm
Wysokość całkowita1,185 mm
Długość całkowita2,220 mm
Szerokość całkowita870 mm
Prześwit300 mm
Rozstaw osi1,460 mm
Zawieszenie przódWidelec teleskopowy
Zawieszenie tyłWahacz z systemem dźwigni
Opona przednia120/70-17
Opona tylna140/70-17
Hamulec przedniJednotarczowy
Hamulec tylnyJednotarczowy
Pojemność zbiornika paliwa10.0 litry

Suzuki DRZ 400SM waga

W Suzuki DRZ 400SM waga nie przekraczała 134 kg na sucho, co na mokro oznaczało ok 146 kg. Mimo to, w przedziale do 100 km/h pojazd był dość dynamiczny. To zasługa niezłego dołu oraz krótkiej skrzyni biegów. Od 100 km/h pojazd słabł, a od 120 km/h do maksymalnych 140 km/h przyspieszał symbolicznie.

Suzuki DRZ 400SM cena

Mamy wrażenie, że cena DRZ Suzuki nie spada. Jako nowy kosztował ok 18-22 tys. i do dzisiaj znajdziemy zadbane egzemplarze w tej cenie. Rynkowy przedział cen to 12-25 tys. Od czego zależy? Głównie od stanu i historii. Na rynku są sztuki zarówno „złachane” przez młodzież, przerobione przez miłośnikow SM (sportowe zaciski, tarcze, kit-y zwiększające pojemność), ale i zadbane modele od pierwszych właścicieli.

Nasza opinia

Motocykl bardzo trzyma cenę, bowiem łączy idiotoodporność, z prostą konstrukcją i dużą frajdą do jazdy na co dzień. To świetny sprzęt do miasta, lasu, do śmigania po szutrach i prób amatorskiego stuntu/SM. Zadbany nie spowoduje drenażu kieszeni częściami zamiennymi i serwisem, będzie też długowieczny. Zdecydowanie nie polecamy amatorom turystyki szosowej ani wyścigów z czasem. Reszta powinna być zadowolona…

Zobacz także Suzuki SV650 oraz GSR600!!!


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany