Na czasie
    Musisz zainstalować Jetpack plugin i włączyć "Statystyki".

Całkowicie nowa jednostka napędowa Triumpha Rocketa III jest imponująca – trzy cylindry w rzędzie, ustawione wzdłużnie, 2,5 litra pojemności oraz moc przekraczająca 180 KM przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy sięgający aż 225 Nm, osiągany już przy 4000 obr./min wału korbowego! To imponujące dane, dające światu największy i najmocniejszy wielkoseryjny motocykl typu cruiser na świecie. Moc to jedno, a masa to drugie. Myślicie, że ten mastodont, skoro się wzmocnił, to również przytył, w porównaniu do poprzedniego Rocketa 2,3 litra? Nie podobnego. Nowy Rocket III został odchudzony o całe 44 kg, co pozwoliło mu na utrzymanie masy w granicy 290 kg na sucho.

Co znaczą literki TFC na końcu nazwy tego modelu? To skrót od Triumph Factory Custom, którego raczej na polski tłumaczyć nie trzeba. W przypadku Rocketa III oznacza on produkcję tylko 750 sztuk tego ekskluzywnego modelu. Dopiero po tej krótkiej serii ruszy produkcja modelu bez dodatkowych trzech literek, który będzie modelem podstawowym.

Uwaga, spieszcie się – większość sztuk Triumpha Rocketa III TFC została już sprzedana!

Więcej o motocyklach Triumph

Więcej w Nowości rynkowe
Junak M14 125 dostępny w salonach

Junak w bieżącym sezonie znacząco rozszerzył swoją kolekcję. Jeden z akcentów został położony na rozwój serii klasycznych motocykli z rodziny...

Zamknij