Oficjalne informacje o modelu H-D Custom ograniczają się do „planowany na 2021”.
W ostatnim czasie Harley-Davidson jedzie po wyboistej drodze. Stary szef zapowiedział wiele rewolucyjnych modeli, ale miał tak słabe wyniki finansowe, że wyleciał. Nowy szef zapowiedział zmiany, nową strategię Rewire dla całej firmy, zwolnił 700 osób i CFO, a do tego ogłosił powrót do klasycznej linii modelowej.
No i rzeczywiście planowany naked Bronx wypadł z planów. Ale z drugiej strony model adventure Pan America pozostał i jest bardzo blisko premiery.
Jedną z ofiar stał się też planowany model Custom 1250. W pewnym momencie po prostu zniknął z sekcji „Nadchodzące Pojazdy” na stronie Harley-Davidsona, ale ostatnio… wrócił!
Być może powodem jest niedawne trzęsienie ziemi, czyli zaplanowane zakończenie sprzedaży linii Sportster oraz Street w Europie z powodu braku możliwości spełnienia normy Euro 5.
Czy Custom 1250 wynagrodzi Europejczykom brak Sportsterów? Być może. Na pewno będzie miał ogromne możliwości personalizacji. Już w wersji bazowej jest muskularny, agresywny i minimalistyczny. Wygląda dobrze!
Harley-Davidson Custom napędzany będzie tym samym nowym V-Twinem, o kącie 60 stopni, o nazwie Revolutnion Max, który znajdzie się w modelu Pan America. H-D zapowiada, że w adventurze będzie produkował 145 KM oraz ponad 120 Nm momentu obrotowego. Ciekawe, czy tak samo będzie w Customie…
Oficjalne informacje o Customie ograniczone są do „planowany na 2021”.
Zostaw odpowiedź