Jest to najmocniejszy Monster w ofercie włoskiego producenta, a jego premiera właśnie we Frankfurcie jest podkreśleniem więzów łączących Ducati i grupę Volkswagen.

Zgodnie z naszymi przewidywaniami silnik motocykla ma moc 160 koni mechanicznych, ale nie jest to motor z DVT. Producent deklaruje, że Monster 1200 R pomimo dużej mocy będzie doskonale nadawał się do jazdy po mieście dzięki gładkiemu dozowaniu gazu w niskim i średnim zakresie obrotów.

Nowością w Monsterze 1200 R jest przeprojektowany i lżejszy tył. Za prowadzenie jest odpowiedzialne w pełni regulowane zawieszenie marki Ohlins. Dla poprawienia komfortu prowadzenia zastosowano amortyzator skrętu tego samego producenta. Nieznacznie zmieniły się wymiary motocykla. Przód i tył podniesiono o 15 mm, a wysokość siedziska wynosi 830 mm.

Ducati Monster 1200 R to również szereg wspomagaczy elektronicznych w postaci systemu ABS, Ducati Traction Control oraz Riding Modes (Sport, Touring i Urban).

Monster 1200 R to motocykl, na który czekali wszyscy miłośnicy dużej mocy, pewnego prowadzenia i dobrego wyglądu.

 

Więcej o motocyklach Ducati Autor: Wojciech Grzesiak

Więcej w Nowości rynkowe
MV Agusta F3 800 AMG GT w odlotowym malowaniu!

Mercedes-AMG i MV Agusta zaprezentowały motocykl F3 800 w nowym malowaniu, które nawiązuje do rozpoczęcia współpracy między tymi producentami.

Zamknij