Spis treści
Szczytowa technologia w opakowaniu z lat ’80. Czy to najlepiej wyglądające S1000RR na świecie?
Jeżeli z jednej strony wymagasz od motocykla szczytowej technologii i najlepszych osiągów, ale z drugiej strony uwielbiasz styl lat ’80, to najczęściej musisz wybrać tylko jedną opcję. No chyba, że znasz pana Chi-hyun Kim, który prowadzi warsztat Crazy Garage w koreańskim Pusan…
![](https://motogen.pl/wp-content/uploads/2020/05/BMW-S1000RR-Retro-Racer-11-Crazy-Garage-5-1024x535.jpg)
Głównym założeniem Crazy Garage jest „tworzenie motocykli customowych, z których można także cieszyć się na torze lub krętych drogach”. Na warsztat trafiło ostatnio BMW S1000RR z 2017 roku. Kim zamienił tę 199-konną wyścigówkę w 199-konną wypasioną retro-wyścigówkę!
Retro-Racer #11, bo tak się teraz nazywa ten motocykl, pod względem technicznym nie wymagał wielu zmian. Obeszło się na kutych felgach, jeszcze lepszym zestawie hamulców Brembo, zawieszeniu Bitubo oraz komputerze sterującym Rapid Bike.
![](https://motogen.pl/wp-content/uploads/2020/05/BMW-S1000RR-Retro-Racer-11-Crazy-Garage-2-1024x682.jpg)
Większość uwagi Kima skupiło się na wyglądzie zewnętrznym. Owiewki są całkowicie nowe, wykonane z FRP (materiał kompozytowy z polimerowej matrycy wzmocnionej włóknami). Wymagały one także kompletnego przemodelowania uchwytów i stelaży do zamocowania. Przednia, okrągła, nawiercana owiewka z pojedynczym reflektorem jest obłędna. Oczywiście w stylu lat ’80 nie mogło zabraknąć pudełkowatego zadupka.
![](https://motogen.pl/wp-content/uploads/2020/05/BMW-S1000RR-Retro-Racer-11-Crazy-Garage-8-682x1024.jpg)
Twórca zauważa, że najtrudniejszym zadaniem było umiejscowienie chłodnicy – musiał użyć elementu fabrycznego i dopasować go do zupełnie nowych kształtów. Wyjątkowego dzieła dopełnia fenomenalne malowanie… Czy to najlepiej wyglądające S1000RR na świecie?
Crazy Garage możecie śledzić na Instagramie.
Zostaw odpowiedź