Aprilia GPR 250 napędzana jest chłodzonym cieczą, jednocylindrowym silnikiem o pojemności 249,2 cm3, który legitymuje się mocą 26,5 KM przy 9000 obr./min i momentem obrotowym sięgającym 22 Nm przy 7500 obr./min. Silnik współpracuje z 6-biegową skrzynią biegów. Motocykl waży zaledwie 150 kg, więc możemy oczekiwać, że zapewni imponującą osiągi w porównaniu do dostępnej na rynku ćwierćlitrowej konkurencji.

Za hamowanie odpowiada pojedyncza tarcza 300 mm z przodu i hamulec tarczowy z tyłu. Aprilia GPR 250 będzie standardowo wyposażona w 2-kanałowy ABS. Jeśli chodzi o zawieszenie, motocykl jest wyposażony w widelec USD i regulowany amortyzator typu monoshock z tyłu.

Aprilia GPR 250 ma długość 1950 mm, szerokość 770 mm i wysokość 1100 mm, a rozstaw osi to 1350 mm. Zbiornik GPR mieścił będzie 14 litrów paliwa. Aprilka z salonu sprzedaży wyjeżdżać będzie na oponach 130/70-R17 tył i 100/80-R17 przód.

Zobaczymy jak sprawdzi się ten mały bolid na polskich drogach! Obiecujemy przetestować ten model tak szybko, jak tylko będzie to możliwe!

Więcej o motocyklach Aprilia

Więcej w Nowości rynkowe
Honda CRF 1100L Africa Twin i Adventure Sports 2020 – znamy pełne dane techniczne!

Honda spektakularnie wjeżdża w przyszły rok ze swoją nowością. Japończycy nie kryją się z faktami, nie próbują zachować ich w...

Zamknij