Łącznie w Japonii do serwisu trafi 29 232 motocykli i większość z modeli jest dostępna również na rynkach europejskich i w Stanach Zjednoczonych, a to może oznaczać, że wkrótce również na naszym kontynencie właściciele motocykli marki Honda zostaną wezwani do serwisu.

Przyczyną akcji serwisowej jest nieodpowiednio zabezpieczony przycisk startera. W najlepszym wypadku może to sprawić, że motocykl nie będzie chciał odpalić, a w najgorszym – może dojść do spalenia instalacji elektrycznej.

Póki co nie ma powodów do paniki, ale na wszelki wypadek warto podjechać do salonu i sprawdzić, czy przycisk startera jest odpowiednio zabezpieczony. Jeżeli posiadacie Hondę wyprodukowaną między 2013 i 2015 rokiem i mieliście problemy z odpaleniem, to już wiecie dlaczego.

 

Aktualizacja – 31.07.2015

Akcja serwisowa została rozszerzona o Stany Zjednoczone oraz Europę. W Polsce klienci również są wzywani do serwisów. Wadliwe startery znajdują się w modelach: ST1300PA, CB500, CBR500, CRF250L, CBR650, CTX700, NSS300, VT750, VT1300, CB300F, CBR300, CBR600 i NC700.

Więcej o motocyklach Honda Autor: Wojciech Grzesiak