Akcje serwisowe ogłoszono między innymi w Japonii i Francji. W motocyklu mogą ujawnić się dwie wady fabryczne. Pierwsza z nich to źle założone okablowanie elektryczne, które może uszkodzić się w okolicach zbiornika paliwa. Uszkodzenie izolacji może doprowadzić do kontaktu ze zbiornikiem lub ramą, a to może skończyć się zwarciem prowadzącym nawet do zgaśnięcia silnika.
Drugi problem dotyczy kolektora dolotowego, który może pęknąć. Efektem pęknięcia będzie niestabilna prędkość obrotowa silnika.
Akcja serwisowa obejmie 5973 motocykle o numerach VIN od JKBEJ800AAA015861 do JKBEJ800AAA026549. Są to motocykle wyprodukowane od 17 grudnia 2010 roku do 5 grudnia 2015 roku. Akcja będzie polegała na skontrolowaniu okablowania i montażu dodatkowej osłony oraz na wymianie kolektora dolotowego na wykonany z mocniejszych materiałów.