Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Testy motocykli - recenzje, opinie, zdjęcia i komentarze Czy skuter może mieć off-roadową duszę? – test taniego SYM Crox 125 Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Czy skuter może mieć off-roadową duszę? – test taniego SYM Crox 125 test, opinie i oceny

Z pewnym dystansem podchodziłem do kontrowersyjnego SYM Crox 125. Po testach okazało się, że skuter może łączyć w sobie cechy pojazdu miejskiego i być jednocześnie użyteczny w chwili, gdy kończy się utwardzona nawierzchnia. Czy jakość tajwańskiej konstrukcji za niespełna 6,5 tys. złotych jest jednak dostosowana do terenowych przepraw i dla kogo właściwie jest ta hybryda? Czytajcie dalej...

SYM to tajwańska marka, która posiada swoje bazy produkcyjne na Tajwanie, w Chinach i Wietnamie. Jej partnerem strategicznym jest koreański HUNDAI, wraz z którym planuje potężną ekspansję oraz odebranie kawałka rynku motoryzacyjnego już goszczących na nim światowym producentom. Czy im się to uda? Patrząc na agresywny marketing azjatyckich producentów oraz prokonsumencką postawę wydaje się, że zmierzają w dobrym kierunku.

Ty też możesz jeździć Croksem?

Testowany SYM Crox 125 oczywiście możesz prowadzić, posiadając prawo jazdy kategorii B od przynajmniej 3 lat. Znajduje się on więc w najbardziej pożądanym w tym roku segmencie, który stanowi aż ponad 70% łącznej sprzedaży nowych motocykli w Polsce.

 

Zobacz: Dlaczego Polacy kupują  motocykle 125 na potęgę?

Nieoczywisty design SYM-a Croksa

Crox 125 to pojazd nieco dziwny stylistycznie – przynajmniej na pierwszy rzut oka. Duża, centralna lampa i umieszczone pod nią światło składające się z drobnych żaróweczek LED – sprawiają, że ciężko jest nie określić się jednoznacznie, gdzieś na skali pomiędzy ładny a brzydki. Bez względu na to, czy ci się to podoba, czy też nie – takie rozwiązanie poprawia znacznie twoją widoczność. Do tego dochodzą off-roadowe elementy takie jak: osłonki rączek kierownicy, miniszybka - w kształcie logo jednego z producentów akcesoriów i odzieży ochronnej (zobacz test ciekawej kurtki tej marki -  Dainese New Kiffa) - oraz gumy typu enduro. Koła mają średnicę 12 cali.

 

Zobacz także test innego skutera tej marki:

Test SYM GTS Joymax 125i Sport ABS start&stop

 

Ciekawa jest niewątpliwie futurystyczna deska rozdzielcza, na której odczytasz całą gamę parametrów. Standardowo znajdziesz tam licznik przebiegu dziennego. W pełni cyfrowy prędkościomierz okala obrotomierz, obok których widnieje czytelny wyświetlacz poziomu paliwa. Cyferblat podświetla się w kilku kolorach, które nieustannie rotują. Taki bajer z pewnością ucieszy oko młodszej klienteli. Co istotne dla starszego użytkownika – często funkcjonującego w zabieganym świecie - na cyferblacie SYM znalazło się również miejsce na zegarek oraz informację o średnim spalaniu.

 

sym crox 125

 

Kliknij tutaj lub w obrazek, aby pobrać katalog motocykli i skuterów 125

 

Zdecydowanie do zmiany na akcesoryjne są lusterka, w których w żaden sposób nie udało mi się wypracować pozycji zapewniającej dobrą widoczność. Gdy byłem już jej bliski i jechałem całkiem zadowolony z rezultatu, lusterko nagle opadło – prawdopodobnie było to efektem niedostosowania jakości materiałów do lekko terenowego przeznaczenia tej maszyny. Ale o tym w dalszej części materiału...

 

Skuter wyposażony jest w dwa haczyki – jeden na kolumnie kierownicy, drugi na wsporniku siedzenia - do podwieszenia drobnego bagażu ulokowanego przed stopami kierowcy. Siedzenie jest całkiem wygodne i duże; wystarczające, by pomieścić dwóch dorosłych facetów – mnie oraz naszego naczelnego, który rosłym chłopem jest. Pod kanapą kryje się oczywiście – jak przystało na skuter osadzony na małych kołach - schowek, w którym co prawda nie udało się zmieścić integralnego kasku, ale JET - zwany również orzeszkiem - wszedł już bez problemu. Włożyć tam też można np.: 15-calowego laptopa oraz kompletne akcesoria do treningu wytrzymałościowego – co jest szalenie istotne, gdy chcesz Croksa zaangażować do codziennego funkcjonowania.

 

Dowiedz się więcej o silniku >>>

 

Więcej o motocyklach SYM

Strony:

Pliki do pobrania

motogen_katalog_125.pdf
Katalog motocykli i skuterów 125

Tagi

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Sym Crox 125 - test motogen.pl

38
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści