Reklamując swoje produkty, ICON nie przejmuje się poprawnością. W jasny sposób komunikuje, dla jakich motocyklistów i do jakiej jazdy nadaje się ich odzież.
Amerykańska firma Icon produkuje całkiem ciekawe kaski, ciuchy i akcesoria motocyklowe, ale jeszcze ciekawszy jest ich sposób na marketing. Icon nie za bardzo przejmuje się poprawnością polityczną i w wyjątkowo jasny sposób komunikuje, dla jakich motocyklistów przeznaczone są ich produkty. W ich reklamach już od wielu lat przewija się ostra jazda oraz wszelkiego rodzaju stunt – także w mieście.
Uwielbiamy reklamy Icona – zawsze są świetnie zrealizowane, a riderzy prezentują skrajnie wysoki poziom jazdy. Nowe Kawasaki ZX-6R prezentuje się świetnie w kłębach dymu z gumy palonej pomiędzy blokami! Sprawdźcie najnowszy klip zatytułowany „Zakłócając spokój”:
Trzeba jednak przyznać, że pomimo chuligańskiego obrazu, Icon zadbał o resztki bezpieczeństwa. Przy nagrywaniu drogi publiczne zostały zamknięte i zabezpieczone. Ale na wszelki wypadek przeczytajcie jeszcze oficjalny opis:
„Chuligan czy bohater, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ale na wszelki wypadek zagnij tablicę, żeby zostać po bezpiecznej stronie, bo przecież sprzęgła powstały po to, aby z nich strzelać. ICON wie, że droga to chaos i nigdy nie przebiega w linii prostej. Aby jeździć w chaosie, musisz stać się chaosem. Zakłócaj spokój i pisz własne zasady”.
Chyba zgodzicie się, że Icon rzeczywiście nie przejmuje się poprawnością… A pamiętacie, jak KTM wykręcił skrajnie szaloną akcję? Pomarańczowi kilka lat temu zabrali swojego nowego Super Duke do Japonii, aby pod nosem „wielkiej czwórki” nagrywać reklamy z jazdą na jednym kole pomiędzy samochodami.
Zostaw odpowiedź