Suzuki V-Strom 1000 - motocykl używany [film, opinia] - Motogen.pl

Suzuki V-Strom 1000 jako motocykl używany. Zobacz nasz film, poznaj opinię właściciela, historię i wady/zalety tego kultowego już modelu…

Suzuki V-Strom 1000 zadebiutował w 2002 roku. Miał silnik wspólny z SV1000 i wywodzący się ze sportowego TL1000S. W Europie sprzedawany do 2009 roku. Pojazd miał zasilanie wtryskiem paliwa.

Zawsze chwalono w nim wygodną pozycję, solidną konstrukcję i pełen wigoru, dynamiczny silnik. W obszarze krytyki znajdowało się niechlujne wykończenie elementów, korozja i brak ABSu nawet w wyposażeniu dodatkowym. A także niezbyt wydajne hamulce.

Po zakończeniu sprzedaży w Europie w 2014 r pojawił się zupełnie nowy model wyposażony w widelec USD, radialne zaciski hamulcowe, różne tryby pracy silnika, kontrolę trakcji i ABS. Jego silnik był rozwinięciem konstrukcji jednostki napędowej pierwszej generacji a przedni reflektor nawiązywał do designu Hayabusy czy sportowych GSXR. Wysoko poprowadzony przedni błotnik to hołd dla DR Biga, pierwszego motocykla z takim rozwiązaniem.

Jaki jest?

Na tle konkurencji pojazd wyróżniał się dobrze skalkulowaną ceną, solidną konstrukcją i dobrym komfortem, nieco odpuszczając katalogowe osiągi. To właśnie ta generacja jest bohaterem naszego odcinka. W 2019 roku do produkcji wszedł V-Strom 1050 z całkowicie odświeżonym nadwoziem a szczególnie reflektorem przypominającym  model  DR Big. Od września dostępny jest Suzuki V-Strom 1050 DE m.in.z nowym wyświetlaczem TFT, przestylizowanym tyłem, poprawioną elektroniką, i nadwoziem kojarzącym się z terenową serią DRZ, a także szerokim katalogiem akcesoriów dodatkowych. Ciekawostką jest, że pierwszą generację sprzedawano w latach 2004-2006 także pod nazwą Kawasaki KLV1000, co było pokłosiem ówczesnego partnerstwa technologicznego tych dwóch marek.

Opinię właściciela, Radka, który użytkował także poprzednią generację modelu, rys historyczny oraz opinię mechanika, Przemka Badowskiego poznacie w filmie poniżej. Zapraszamy!

Zobacz także: używana Honda Varadero 125BMW R 1250 GS Adventure, Hondy VFR 750F, oraz CBR1100XX!!!

Cykl „Motocykl Używany” nie mógłby powstać bez wsparcia partnerów, a są nimi firmy:

TRW – https://www.trwaftermarket.com/pl/mot...

NGK – https://www.ngkntk.com/pl

4RIDE – https://imready.eu/articles/show/4%20...

EXIDE – https://www.exidegroup.com/pl/pl/batt...

Castrol – https://www.castrol.com/pl_pl/poland/...


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany