Silnik nowego Monstera ma głowice wzorowane na konstrukcji Hypermotard 1100.
Do standardowego wyposażenia należy sprzęgło z zabezpieczeniem przed zblokowaniem tylnego koła.
W miejsce prostego, belkowego wahacza zastosowano skomplikowany aluminiowy odlew.
Dostępna również wersja z ABS’em w cenie: 38 276 zł
Kratownicowa rama pozostała, lecz w dość istotnie zmienionej postaci. Stalowe rury przedniej części ramy mają większą średnicę i są połączone z aluminiowymi odlewami, które jednocześnie stanowią wspornik dla siodła. Monster waży tylko 161 kg i czterotłoczkowe zaciski radialne nie powinny mieć najmniejszej trudności z wyhamowaniem takiego ciężaru. Zbiornik paliwa jest schowany pod nakładką z plastiku. Łatwo ją zdemontować, jeśli użytkownik ma ochotę na zmianę koloru motocykla.
Ciekłokrystaliczny, całkowicie cyfrowy zestaw przyrządów pochodzi z Superbike’a 1098.
Nowe bloki silnika w modelu 696, są lżejsze o niesamowite 1.2kg. Dodatkowo, poprawiono ergonomię motocykla, wprowadzając czterostopniową regulację dźwigni sprzęgłą i hamulca aby spełnić oczekiwania różnych użytkowników.
Wszystkie modele z rodziny Monster zostały wyposażone w nowe osłony układu wydechowego, które charakteryzują się dłuższym kształtem i zapewniają lepszą ochronę termiczną.
Zostaw odpowiedź