Listopad był kolejnym dobrym miesiącem jeśli chodzi o motocykle z silnikami o pojemności powyżej 250ccm. Spory wzrost w stosunku do listopada 2013 roku zanotowały jednoślady z silnikami mniejszymi niż 50ccm. Sprzedaż na tamtejszym rynku wzrosła jedynie w klasach poniżej 50ccm oraz od 51 do 125ccm. Dane dotyczące eksportu ponownie są dobre tylko w przypadku klas poniżej 50ccm i powyżej 250ccm.
Zacznijmy od produkcji. W listopadzie 2014 roku wyprodukowano 7727 jednośladów o pojemności poniżej 50ccm (wzrost o 914 sztuk, +13,4% r/r), 2317 jednośladów w klasie od 51 do 125ccm (spadek o 680 sztuk, -22,7% r/r), 6917 jednośladów w klasie od 126 do 250ccm (spadek o 1032 sztuk, -13% r/r) oraz 35666 jednośladów w klasie powyżej 250ccm (wzrost o 707 sztuk, +2% r/r). Najwięcej motocykli wyprodukowała Yamaha – 22094 sztuk, a dalej Suzuki – 12456 sztuk, Honda – 12404 sztuk i Kawasaki – 5673 sztuki.
Na rynku japońskim sprzedano łącznie 32155 jednośladów wszystkich klas, co dało wzrost o 3,1% w stosunku do listopada 2013. Japonię opuściło 42935 nowych jednośladów. Najwięcej trafiło do Ameryki Północnej i było to 18824 sztuk, co dało wzrost o 13,5% w stosunku do listopada 2013. Na drugim miejscu uplasowała się Europa, dokąd w listopadzie trafiło 16 906 motocykli, czyli o 26,7% więcej niż w listopadzie 2013. Jako ciekawostkę warto wspomnieć, że do całej Europy dotarło mniej motocykli niż do Stanów Zjednoczonych (17357 szt.). Na trzecim miejscu uplasowała się Ameryka Łacińska, gdzie dotarło 2254 motocykli z Japonii i stanowi to spadek o 37,4%. Wynika to przede wszystkim z coraz większej liczby fabryk i montowni otwieranych w takich krajach jak chociażby Brazylia czy Argentyna. Pozwala to zaoszczędzić koszty i produkować duże ilości motocykli sprzedawanych w przystępnych dla tamtejszych mieszkańców cenach.