Na czasie
    Musisz zainstalować Jetpack plugin i włączyć "Statystyki".

Naszym zdaniem wcale nie – po pierwsze, duża Katana była oparta na Suzuki GSX-S1000, tymczasem model GSX-S125 jest produkowany od jakiegoś czasu. Po drugie, Katana wpisuje się w nieco oldschoolowe trendy stylistyczne Suzuki – patrz np. teasery nowego V-Storma więc będzie pojazdem idealnie pasującym do wizerunku marki. Po trzecie: patrząc, jak sprzedają się w Europie pojazdy w segmencie 125 o stylistykach klasycznej i retro wydaje się to być całkiem logiczną (marketingowo) decyzją.

Czy na targach EICMA doczekamy się premiery Suzuki Katana 125? Dowiemy się już jutro!

Więcej o motocyklach Suzuki

Więcej w Nowości rynkowe
Nowa, przestylizowana Yamaha Tracer 700 na 2020 rok…

Nowa Yamaha Tracer 700 ma oficjalnie zostać zaprezentowana w Europie na targach EICMA. Tymczasem do sieci wyciekły zdjęcia i pewne...

Zamknij