Dunlop zapowiada wprowadzenie na rynek opony TrailSmart zaprojektowanej dla nowoczesnych motocykli terenowych. Nowe opony wyróżniają się doskonałą przyczepnością na mokrej i suchej nawierzchni, co zapewnia wyjątkowe właściwości prowadzenia, zarówno na utwardzonej drodze, jak i poza nią.
Opony TrailSmart czerpią z sukcesów modelu DunlopTrailmax TR91, równocześnie zaspokajając stale zmieniające się potrzeby wielbicieli jazdy terenowej. Amatorzy tego rodzaju jazdy oczekują osiągów znanych z wcześniejszych modeli klasy super trail, a jednocześnie wymagają dobrego zachowania w każdych warunkach oraz komfortu umożliwiającego pokonywanie długich dystansów. Szukają opon zapewniających jednocześnie wygodę oraz osiągi podczas kolejnej terenowej przygody.
Wyjątkową przyczepność na mokrej nawierzchni osiągnięto dzięki nowej mieszance o wysokiej zawartości krzemionki oraz rzeźbie bieżnika, zawierającej poprzeczne żebra. Natomiast zwiększona przyczepność na nawierzchni suchej to zasługa zoptymalizowanego współczynnika nacięć.
Ponadto opony TrailSmart oferują wysokie osiągi podczas jazdy poza utwardzoną nawierzchnią, wyższy współczynnik nacięć oraz zoptymalizowane kąty ułożenia żeber.
Opona posiada również szereg właściwości opóźniających zużycie i wydłużających przebiegi. Są to m.in. zoptymalizowany rozstaw i zrównoważona sztywność bloków bieżnika oraz szerokość rowków, która przekłada się na wydłużenie średnich przebiegów o 14%.
„Z dumą informujemy o wprowadzeniu nowych opon Dunlop TrailSmart. Motocykliści jeżdżący na Dunlopach to ludzie, którzy oczekują przygód i żyją zgodnie z hasłem naszej marki Forever Forward – Zawsze do przodu. Dlatego prezentowane opony zapewniają sprawność zarówno na drodze, jak i poza nią, w proporcjach 90/10, oferując jednocześnie wydłużone przebiegi oraz wyjątkową przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni” – powiedział Andy Marfleet, menedżer marketingu Dunlop Motorcycle
w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Opony TrailSmart będę wprowadzone stopniowo do kwietnia br. w następujących rozmiarach:
130/80R17 65H TL |
140/80R17 69H TL |
150/70R17 69V TL |
170/60R17 72V TL |
170/60ZR17 72W TL |
150/70R18 70V TL |
110/80R19 59V TL |
120/70R19 60V TL |
120/70ZR19 60W TL |
120/90-17 64S TL |
130/80-17 65S TL |
100/90-19 57H TL |
90/90-21 54H TL |
90/90-21 54V TL |
Wydłużenie przebiegów w porównaniu do poprzedniego modelu, potwierdzone wynikiem zewnętrznych testów, przeprowadzonych przez MTS (ES) w lipcu 2014 r., rozmiary 110/80 R19 i 150/70 R17; motocykl BMW R1200 GS.