Motard V-Twin – hit czy kit? - Motogen.pl

Motard V-Twin powstał na bazie Moto Guzzi Griso 1200 i wyjechał z garażu customowego Ghezzi-Brian.

W motocyklu, którego uroda jest… hmm… dyskusyjna, bije podrasowane 115-konne serce, generujące moment maksymalny 111 Nm przy 6000 obr./min. Motard V-Twin otrzymał także zawieszenie Dynamic Damping Action, z nowoczesnym systemem dynamicznie dopasowującym tłumienie, stworzone we współpracy z firmą Tractive Suspension. Zawieszenie to ma poprawić komfort jazdy i bezpieczeństwo motocyklisty, a jego działanie polega na zastosowaniu komputerowej regulacji zaworu kontrolującego hydraulikę widelca, która może zadziałać w czasie 10 milisekund z siłą nawet 10 tys. Newtonów, co jest praktycznie nieodczuwalne przez jadącego. Do smaczków Motarda należą także na pewno aluminiowe, kute felgi Kineo przystosowane do opon bezdętkowych, zaciski Brembo, niska kanapa (830 mm) oraz regulowane przednie zawieszenie. Waga motocykla to jedyne 220 kg.

Motard V-Twin oferowany będzie również jako kit do Moto Guzzi Griso, twórcy zapowiadają także możliwość indywidualizacji maszyny za pomocą dodatków lub malowania „pod klienta”. Niestety, nie podają innej, niemniej ważnej informacji – ceny.

Więcej o motocyklach Moto Guzzi