Nie od dziś wiadomo, że biust może reklamować wszystko – nawet płytki PCV. Truizmem będzie także stwierdzenie, że doskonale nadaje się on do reklamowania motocykli i akcesoriów motocyklowych, którymi wciąż w dużej mierze interesują się głównie mężczyźni. Podobnie jak i rzeczonym elementem anatomicznym.

Scorpion opatentował unikalną technologię pompowanych poduszek policzkowych Airfit®, dzięki której kask idealnie dopasowuje się do kształtu głowy. Rozwiązanie to zostało także wykorzystane w przypadku nowości Scorpiona – modelu Exo-1000 (type E11) Air Pulse oraz dostępnej już na rynku skorupy Air Spring. Jako że kaski te dostępne są na rynku europejskim, Francuzi natychmiast wykonali reklamę skorup marki. Jest ona jednocześnie swoistym prztyczkiem w nos dla wszystkich tych, którzy są za wprowadzeniem obowiązkowych kamizelek odblaskowych we Francji, i uszczęśliwianiem tamtejszych motocyklistów zaostrzonymi normami bezpieczeństwa. Z właściwym sobie poczuciem humoru porównano system Airfit do tej części kobiecego ciała, o której podobno najczęściej myśli statystyczny motocyklista. Zdaniem twórców reklamy rzuca się ona także w oczy bardziej niż najbardziej fluorescencyjne malowanie kasku czy odzież odblaskowa.

„Najlepsze zabezpieczenie jest fluorescencyjne i napompowane” oraz „Naciśnij, jest napompowane” głoszą napisy towarzyszące zdjęciom hojnie obdarzonych przez naturę modelek, ubranych w kaski Scorpion i niewiele więcej. Zapewne feministki nie będą zachwycone, zarzucając twórcom uprzedmiotowienie kobiecego ciała. My jesteśmy ciekawi, czy zgodzicie się z nimi, czy uważacie może, że granice dobrego smaku nie zostały przekroczone, a ciekawe skojarzenie zaakcentowano właściwie.