Ducati Panigale 1299 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
1299 Panigale napędza silnik 1285 ccm Superquadro. Serce generuje 205 KM przy 10 550 obr/min. i 144,6 Nm przy 8 750 obr/min.

Na rok 2015 Ducati zaprezentowało kolejną ewolucję swojego Superbika. 1299 Panigale ma większą pojemność niż dotychczasowe 1199. Oczywiście maszyna, o takich parametrach, nie może startować w WSBK, zatem w ofercie dostępny jest też Panigale 1199 R, który spełnia warunki homologacyjne do serii SBK.

 

Jeżeli chodzi o samo 1299 to motocykl wizualnie nie różni się tak bardzo od 1199. Uważni jednak dopatrzą się kilku kosmetycznych ewolucji. Jak twierdzi Ducati motocykl zadowoli zarówno fanów wyjazdów na tor jak i osoby, które kupują sportową maszynę by jeździć nią na co dzień.

 

Oczywiście na pokładzie Panigale 1299 znajdziecie cały pakiet najnowszej elektroniki, w tym  system DQS pozwalający na zmianę biegów w dół i w górę bez konieczności użycia sprzęgła. Jakby tego było mało nowe Panigale otrzyma także: zmienne mapy, Cornering ABS, Ducati Wheelie Control, kontrolę trakcji (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), czy Engine Brake Control (EBC).

Warto wspomnieć, że oprócz podstawowej wersji dostępne jest też Panigale 1299 S.

 


SilnikSuperquadro L-Twin, desmodromiczny
Pojemność1285ccm
Prędkość max
Moc205 KM przy 10 500 obr/min
Maks. moment144,6 Nm przy 8 750 obr/min
Chłodzeniecieczą
Ramaaluminiowa monocoque
Zbiornik paliwa17 l
Przednie zawieszenieUSD, Marzocchi 50 mm, w pełni regulowane
Tylne zawieszeniew pełni regulowany amortyzator Sachs; aluminiowy monowahacz
Przednia opona120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Tylna opona200/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Przedni hamulec2 x 330mm tarcze; radialnie montowane Brembo Monoblock M50, 4-tłoczkowe zaciski
Tylny hamulectarcza 245mm, dwutłoczkowe zaciski

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany