Dwusuwowa, w pełni wyczynowa Husqvarna, z powodzeniem radzi sobie na polskim rynku od wielu lat. Homologacja i charakterystyka silnika WR sprawia, że jest to motocykl w pełni przystosowany do rajdów enduro, lub codziennego użytkowania na drogach publicznych. Silnik nowej WR 125 jest ten sam, co w wersji crossowej CR 125 o jedynie zmienionych przełożeniach. Został on dodatkowo odchudzony i zmodyfikowany, tak aby w jak najlepszy sposób spełniać swoje zadanie w terenie. Dodatkowym atutem nowej Husqvarny jest osprzęt pochodzący od najlepszych producentów w branży. Mowa między innymi o zawieszeniu. Przednie, w pełni regulowane zawieszenie typu Upside-Down o średnicy 45 mm dostarczyła firma Marzocchi. Za amortyzację tylnego koła odpowiada centralny amortyzator Sachs. Maksymalny skok przedniego zawieszenie wynosi 300mm, natomiast tylnego 320. Nie oszczędzano również przy wyposażaniu WR w hamulce. Zarówno na przedzie jak i na tyle możemy spotkać osprzęt włoskiej firmy Brembo, odpowiadający za efektywność hamowania. Nowa WR 125 może się również pochwalić lekkością konstrukcji, której masa „na sucho” wynosi zaledwie 96kg.
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Zostaw odpowiedź