Norton rozwija produkcję. Na potrzeby kontraktu, podpisanego właśnie przez rządy Wielkiej Brytanii i Japonii, wyprodukowanych zostanie 1000 nowych motocykli, przy których produkcji producent zatrudni 200 osób.
Indian, jak na najstarszego amerykańskiego producenta motocykli przystało, dotrzymuje danego słowa i nie podnosi cen swoich produktów na polskim rynku, a to mimo znacznego wzrostu cła na produkty importowane z USA.
Audioradar to urządzenie, którego zadaniem jest wykrywanie pojazdów generujących zbyt wysoki poziom hałasu. Urządzenia takie planują wprowadzić na swoich drogach władze Szwajcarii.
Przed wami jeden z najciekawszych customów, jakie widzieliśmy w ostatnim czasie. Moto Guzzi Stelvio “Gran Sasso” ma elegancki i ekskluzywny sznyt, pozostając przy tym w pełni funkcjonalną i praktyczną maszyną.
Elektryczne hulajnogi i deskorolki mogą zostać objęte obowiązkowym ubezpieczeniem OC. Komisja Europejska planuje wprowadzić takie rozwiązanie jako naturalną konsekwencję gwałtownego wzrostu popularności tych pojazdów.
Elektra to napędzany prądem motocykl, skonstruowany przez Studenckie Koło Naukowe PolSl Racing z Politechniki Śląskiej. Jednoślad okazał się bezkonkurencyjny w swojej klasie podczas zawodów Smart Moto Challenge.
Jeszcze tej zimy mają się zmienić limity prędkości na drogach lokalnych i autostradach w Hiszpanii. Zmniejszenie dopuszczalnych prędkości nie będzie jednak tak drastyczne, jak m.in we Francji.
Przyznajcie się, zastanawialiście się kiedyś, czy nasz ulubiony święty ogarnia jazdę na motocyklu? Świat się zmienia, postęp technologiczny odciska piętno na pracę każdego z nas. Po prostu Mikołaj nie dałby rady rozwieźć prezentów przy pomocy starodawnych sań i reniferów, szczególnie, że w grudniu ostatnio śnieg to rzadkość. Zatem motocykl!
Niedawno motocyklowym światem gruchnęła wiadomość, że austriacki KTM interesuje się mocno przejęciem od Audi włoskiej marki motocykli premium – Ducati. Okazuje się jednak, że nie będzie to takie łatwe…
Jedną z najważniejszych cech motocykli customowych jest ogromne przywiązanie ich twórców do najwyższej jakości detali. Maszyny, które wychodzą spod ręki Walta Siegla, łączą doskonałe osiągi z ponadczasową stylizacją.
Motocykle z lat 80 z turbodoładowaniem to na rynku wtórnym prawdziwe białe kruki. Możliwość zbiorczego zakupu pięciu z nich można więc nazwać okazją życia. Zatem czekają na ciebie: Honda CX500 Turbo, CX650 Turbo, Kawasaki GPZ 750 Turbo, Suzuki XN85 Turbo oraz Yamaha XJ650 Seca Turbo.
Już standardowy FTR 1200 to wspaniale zaprojektowana maszyna, czerpiąca garściami ze swojego flat trackowego dziedzictwa. Indian postanowił jednak pójść o krok dalej i dać swoim klientom możliwość indywidualizacji FTR-a za pomocą czterech dedykowanych kolekcji akcesoriów, które uczynią z tego motocykla sprzęt idealnie dopasowany do swojego właściciela.