Pojazd zapowiada się niezwykle atrakcyjnie, firma zatrudniająca tylko 25 osób opracowała od podstaw niemal cały pojazd, poza hamulcami, oponami i zawieszeniem. W konstrukcji wykorzystano stalową ramę kratownicową oraz jednostronny wahacz. W efekcie pojazd z silnikiem elektrycznym o mocy 60 kW waży tylko 169 kg (wliczając w to akumulator litowo-jonowy o pojemności 9,7 kWh). 

Motocykl wyposażono w system GPS, Bluetooth, Wi-Fi i 4G – całość kontrolowana przez procesor NVIDIA Jetson TK1.

Na uwagę zasługuje fakt, że naładowanie baterii do 80% pojemności zajmuje zaledwie pół godziny.

Producent twierdzi, że jest w stanie zbudować 199 maszyn na rynek lokalny oraz 300 egzemplarzy na eksport. Wariant Premium ma m.in. obejmować karbonowe nadwozie, kute felgi ale podwyższa cenę pojazdu niemal dwukrotnie.

A wam, jak się podoba projekt?

Więcej o projekcie Emflux znajdziecie tutaj.

Foto: Emflux

Więcej w Ciekawostki, Elektryczność
Suzuki Hayabusa vs Kawasaki H2R, który lepiej przyspiesza?

Który motocykl lepiej przyspiesza; Suzuki GSX1300R Hayabusa czy doładowany Kawasaki H2R? Jak się okazuje w ciągu kilkudziesięciu pierwszych metrów przewaga...

Zamknij