Nie jest to pierwszy przykład sportowego barteru reklamowego obu producentów, ponieważ na motocyklach MV Agusta F3 i F4 RC logotypy AMG zastąpiły oznaczenia „MV Agusta Reparto Corse”.

MV Agusta zajęła główne miejsce na masce Mercedesa C63 AMG DTM. Za jego sterami zasiądzie Maximilian Götz z ekipy Mücke Motorsport.

Prezes Mercedes-AMG GmbH – Tobias Moers:

„Mercedes-AMG i MV Agusta – te dwie marki są zjednoczone w swojej pasji rywalizacji. Stałe dążenie do najlepszych osiągów i pogoń za podium mają odzwierciedlenie w produktach obu marek. Wspólne tworzenie historii w nadchodzącym sezonie wyścigów DTM jest dla nas oczywistym krokiem.”

Szef ekipy Mücke Motorsport – Ulrich Fritz:

„Duch rywalizacji, który towarzyszy obu markom, jest teraz widoczny na naszych maszynach wyścigowych i symbolizuje pragnienie bycia najlepszymi w swoich klasach. Zaangażowanie włoskiej legendy jaką jest MV Agusta to kolejny mocny powód do wyczekiwania nadchodzącego sezonu DTM.”

Więcej o motocyklach MV Agusta Autor: Wojciech Grzesiak