Nie jest to jedyny producent, który sięga po turbo, ponieważ Suzuki przedstawiło koncept Recursion z silnikiem o pojemności 600 ccm i turbosprężarką. Zarówno Suzuki jak i Kawasaki eksperymentowały w przeszłości z turbosprężarkami. W przypadku Kawasaki takim eksperymentem był model GPZ750 Turbo, który produkowano od 1983 do 1985 roku. Turbodoładowany motor miał pojemność 738 ccm i rozwijał moc 112 koni mechanicznych.
Silnik przedstawiony w Tokio to czterocylindrowa rzędówka o nieokreślonej pojemności. Plotki mówią, że mógłby on napędzać model ZZR. Z kolei osoby obecne na konferencji prasowej Kawasaki dodają, że bliżej mu do pojemności 600 ccm niż do litra. Tak czy inaczej wygląda na to, że Suzuki i Kawasaki będą chciały powrócić do tematu doładowanych silników. Obecne rozwiązania techniczne, materiały oraz zdobywana przez lata wiedza inżynierów z pewnością może przyczynić się do powstania doładowanych silników, które nie będą uciążliwe w eksploatacji.