Zastanawiałeś się jak jeździ się w kasku X-Spirit II w mieście? Teraz możesz to sprawdzić za darmo!
Kaski Shoei już od dawna cieszą się bardzo dobrą opinią motocyklistów. Jednak czasami sama opinia nie wystarczy, by zdecydować się na daną skorupę. Także samo przymierzenie w sklepie nie powoduje, że będziemy wiedzieć jak dany kask zachowywać się będzie podczas jazdy, a to jest przecież najważniejsze.
Kask X-Spirit II to skorupa, która doskonale sprawdzi się na torze, ale i podczas codziennej jazdy. Model ten powstał dzięki połączeniu 50 lat doświadczenia, jakim dysponuje Shoei w tworzeniu kasków, oraz doświadczenia i uwag zawodników z całego świata. X-Spirit II oferuje najwyższe bezpieczeństwo, a przy tym wysoki komfort. Wyściółka jest miękka i przyjemna w dotyku. Trudno się jednak temu dziwić, skoro użyto do niej aż pięciu warstw wysokiej jakości materiałów. Po założeniu na głowę kask okazuje się być również bardzo wygodny.
Na pochwałę zasługuje bardzo wydajny system wentylacji, który poradzi sobie nawet w największe upały, a mimo torowego rodowodu, jest dość cichy, szczególnie w porównaniu do modelu Shoei X-Spirit. Ten efekt uzyskano dzięki zmianom w kształcie skorupy (bardziej opływowy i aerodynamiczny) oraz modyfikacji systemu mocowania szybki. Oczywiście do szyby można przymocować dużego pinlocka, który zapewni, że wizjer nie będzie parował w żadnych warunkach, a brzegi antyfoga nie będą wchodzić w pole widzenia kierowcy. Oprócz tego w zestawie do skorupy znajduje się jeszcze nosek oraz osłona podbródka. Są to teoretycznie drobne gadżety, jednak okazują się one wyjątkowo potrzebne i ułatwiające życie podczas jazdy.
Jeżeli chcesz się przekonać, jak model X-Spirit II sprawuje się podczas miejskiej jazdy, skontaktuj się z Shoei Polska pod adresem mailowym: i umów na jazdę testową. W temacie maila należy podać ’X-Spirit II’, a w treści swój numer telefonu.
Dodatkowo jeżeli masz już kask marki Shoei, możesz skorzystać z bezpłatnego serwisu. Podczas gdy Ty będziesz testował model X-Spirit II, Twoja skorupa zostanie dokładnie sprawdzona, wyregulowana i bardzo dokładnie wyczyszczona. Technicy przyjrzą się wizjerowi, wentylacji i uszczelkom, a w razie potrzeby zużyte elementy zostaną wymienione na nowe.