Junak 125 RACER – wyścigówka dla początkujących czy świetny motocykl na co dzień? - Motogen.pl

Junak 125 RACER to połączenie agresywnej stylistyki z miejską użytecznością. A to wszystko w przystępnej cenie oraz dostępne dla posiadaczy prawa jazdy kategorii B.

Junak 125 RACER to jeden z topowych przedstawicieli popularnej klasy 125 ccm. Polska marka postawiła na połączenie niezbędnych cech uniwersalnego motocykla miejskiego, z agresywną, sportową stylistyką i świetnymi osiągami. Efektem jest motocykl, który wpisuje się w gusta bardzo szerokiego grona użytkowników. Dzięki temu duża grupa odbiorców będzie mogła cieszyć się wygodą, szybkim dojazdem do pracy i niskim spalaniem.

Junak 125 RACER – dynamiczny silnik

Producent modelu 125 RACER postawił na jednocylindrową, chłodzoną powietrzem jednostkę napędową o pojemności 124 ccm. W głowicy pracuje jeden wałek rozrządu, a o niskie wibracje dba wałek wyrównoważający. Silnik sprzężono z 5-biegową skrzynią biegów, którą zestopniowano w uniwersalny sposób – spisze się równie dobrze w mieście, co na drodze szybkiego ruchu. Jednostka napędowa generująca 10,9 KM przy 9000 obr./min pozwala rozpędzić się do ok. 100 km/h, co wystarczy na komfortowe poruszanie się zarówno w miejskich aglomeracjach jak również poza nimi.

RACER ma jeszcze jednego asa w rękawie. Motocykl waży zaledwie 130 kg, co w połączeniu z dynamicznym silnikiem daje motocykliście dostęp do zaskakująco dobrych osiągów. Szybki start spod świateł? Komfortowa jazda po drodze szybkiego ruchu? A może wypad na niewielki tor kartingowy pod miastem? Junak 125 RACER odnajdzie się wszędzie, w końcu to uniwersalny naked bike o sportowym duchu.

RACER 125 – wyposażenie i hamulce

W Junaku znajdziemy pojedynczą tarczę hamulcową z przodu i posiadający trzy tłoczki zacisk hamulcowy. Hamulce z tyłu są również hydrauliczne. Przy niskiej masie własnej, układ hamulcowy spisuje się rewelacyjnie. O bezpieczeństwo dba układ hamulcowy CBS. A jak jesteśmy przy standardowym wyposażeniu, to warto powiedzieć o LED-owych kierunkowskazach i tylnym świetle. Jedynie w przedniej lampie znajdziemy popularną żarówkę halogenową. Junak oczywiście posiada elektryczny rozrusznik i miły dla oka zestaw wskaźników opartych o przejrzysty wyświetlacz LCD.

Junak postawił na klasyczny widelec z przodu zamiast widelca upside-down. To dobrze – odwrócone widelce znane z „dużych” motocykli sportowych same w sobie są cięższe, a w motocyklach kategorii 125 ccm niska waga to klucz do sukcesu. Drugim aspektem, który przeważa o zakupie motocykla tej pojemności, jest ekonomia.

Ekonomicznie, wygodnie i bez stresu

Junak 125 RACER posiada aż 20-litrowy zbiornik paliwa, co w połączeniu z niskim spalaniem pozwala osiągać zasięg na poziomie 800 km na jednym tankowaniu. Oszczędni użytkownicy Junaków 125 ccm mówią o spalaniu nawet na poziomie 2 L / 100 km, a średnie spalanie przy normalnej jeździe nie powinno przekroczyć 3 L. Przy obecnych cenach paliwa to ogromna oszczędność, odczuwalna dla portfela w codziennym użytkowaniu.

Co więcej, Junak 125 RACER dostępny jest dla posiadaczy prawa jazdy kategorii B (pod warunkiem posiadania prawa jazdy od minimum 3 lat) lub dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A1. Zamiast spędzać czas w korku w swoim samochodzie, jeszcze dziś można wskoczyć na sportowego Junaka 125 RACER.

Wyścigówka dla początkujących czy świetny motocykl na co dzień?

Odpowiedź jest bardzo prosta – Junak 125 RACER jest jednym i drugim. Dzięki swoim ponadprzeciętnym osiągom można używać go do dynamicznej jazdy. Nie traci on jednak swoich uniwersalnych właściwości. Duży zbiornik paliwa, niskie spalanie, wygodna pozycja za sterami. Wszystko to sprawi, że RACER sprawdzi się podczas codziennych dojazdów do pracy czy na uczelnię.

Najlepsze na koniec. Nowy Junak 125 RACER z dwuletnią gwarancją producenta kosztuje zaledwie 8899 zł. I można go zarezerwować jeszcze dziś na stronie junak.com.pl

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany