Wczoraj prezentowaliśmy Wam ostatni odcinek cyklu „True Adventure”, w którym Honda pokazała swoje najnowsze dziecko w akcji, a dzisiaj przedstawiamy specyfikację motocykla.

Moc: 93 konie mechaniczne
Moment obrotowy: 98 Nm
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Napęd: łańcuch
Skrzynia biegów: 6-stopniowa manualna / 6-stopniowa DCT z możliwością przełączenia między trybami drogowym i off-road
Honda Selectable Torque Control: trzy tryby jazdy, tylko w wersji z ABS i DCT
Rama: półpodwójna kołyskowa, tylna część ze wzmocnionej stali
Promień skrętu: 2,5 m
Waga bez płynów i paliwa: 208kg (STD), 212kg (ABS), 222kg (ABS + DCT)
Waga z płynami i paliwem: 228kg (STD), 232kg (ABS), 242kg (ABS + DCT)
Długość x szerokość x wysokość: 2,335mm x 875mm x 1,475mm (STD) 2,335mm x 930mm x 1,475mm (ABS / DCT)
Rozstaw osi: 1575mm
Wysokość siedziska: 870mm z możliwością obniżenia do 850
Prześwit: 250mm
ABS: dwukanałowy z możliwością odłączenia tyłu
Przedni hamulec: dwie tarcze pływające o średnicy 310mm, czterotłoczkowe zaciski, spiekowe klocki
Tylny hamulec: tarcza pływająca o średnicy 256mm, dwutłoczkowy zacisk, spiekowe klocki, w wersji DCT hamulec postojowy

Autor: Wojciech Grzesiak

Więcej w Ze świata
Marka Oxford i Eugene Laverty łączą siły

Eugene Laverty podpisał kontrakt ze znanym producentem akcesoriów motocyklowych - firmą Oxford.

Zamknij