Ducati Scrambler Classic, Full Throttle, Urban Enduro i Icon - Motogen.pl

Ducati Scrambler Classic, Full Throttle, Urban Enduro i Icon. Nasza opinia, dane techniczne, cena, jakie opony

Ducati Scrambler zadebiutował w 2015 roku w czterech wersjach. Podstawową był Icon. Classic miał szprychowe koła, wyższą, chromowaną kierownicę i kilka klasycznych dodatków. Full Throttle to nakładka na tyle siedzenie, specjalne felgi i grafika kojarząca się ze sportem, dynamiką. Urban Enduro to oczywiście wersja uterenowiona, z większym prześwitem, podniesionym błotnikiem itp.

Nieco później dołączył do nich także Cafe Racer z miniowiewką i typowo cafe-racerową kierownicą oraz inaczej wystylizowanym tyłem. Ten ostatni miał grafikę w klimacie Ace Cafe czyli czarna ze złotymi szprunkami i felgami w tym samym kolorze. Ducati Scrambler był wyposażony w ABS a jego silnik to stary znajomy o pojemności 803 ccm z dwoma zaworami na cylinder.

Ducati scrambler dane techniczne

Typdwucylindrowy, czterosuwowy, dwa zawory na cylinder
Pojemność803 ccm
Stopień sprężania11:01
Średnica cylindra / skok tłoka88 mm / 66 mm
Układ paliwowyelektroniczny wtrysk paliwa
Chłodzeniepowietrzem i olejem
Skrzynia biegówsześciostopniowa
Sprzęgłowielotarczowe mokre
Przeniesienie napędułańcuch
Długość2100-2165 mm
Wysokość1150 mm
Szerokość845 mm
Rozstaw osi1445 mm
Wysokość siedzenia790 mm (opcjonalnie 770 mm)
Masa (sucha)170 kg
Masa motocykla gotowego do jazdy z bakiem zalanym w 90%186 kg
Zbiornik paliwa13,5 l
Ramastalowa, rurowa, kratownicowa
Przednie zawieszeniewidelec Kayaba upside-down, Ø 41 mm, skok 150 mm
Tylne zawieszenieelement resorująco-tłumiący Kayaba, regulacja napięcia wstępnego sprężyny, skok 150 mm, aluminiowy wahacz
Przedni hamuleczacisk czterotłoczkowy Brembo, ABS, tarcza 330 mm
Tylny hamuleczacisk jednotłoczkowy Brembo, ABS, tarcza 245 mm
Przednia opona110/17-18 Pirelli MT 60 RS
Tylna opona180/55-17 Pirelli MT 60 RS
Prędkość maks.195 km/h
Moc75 KM (55 kW) @ 8250 obr/min
Maks. moment obrotowy68 Nm @ 5750 obr/min
Spalanie6,1 l/100 km

Jak zauważyliście, Ducati Scrambler dane techniczne prezentuje powyższa tabela. Dobrą wiadomością dla użytkowników jest fakt, że silnik, pod warunkiem serwisowania uchodzi za wyjątkowo trwały.

Ducati Scrambler opony

W Ducati Scrambler opony są ważnym tematem. Ciśnienie ogumienia ma wpływ na dobre prowadzenie pojazdu, a zastosowane opony nadają się do jazdy po szutrach, w czym prezentowany pojazd sprawdza się świetnie. Niektórzy użytkownicy wymieniają je na Dunlopy Mutanty chętnie wykorzystywane przez miłośników Supermoto.

Ducati Scrambler cena

Ducati Scrambler jest jeszcze drogi. Pojedyncze egzemplarze z pierwszych roczników w zależności od wersji, wyposażenia i stanu kosztują 18-28 tys. zł. Rynek oferuje do Ducati Scrambler akcesoria nie tylko zmieniające go w turystyka, ale i enduro. Model jest chętnie wykorzystywany przez miłośników customisingu.

Nasza opinia

Wraz z modelem Scrambler Ducati otworzyło się na miłośników klasyki, lifestylu w klimacie lat 70 i 80 oraz na mniej zamożnego nabywcę. Katalog akcesoriów jest długi, a cena motocykla nie odstrasza, biorąc pod uwagę roczniki. Naszym zdaniem to fajna propozycja dla kogoś, kto się nie spieszy, a lubi przyjemności…

Zobacz także Harley Davidson Sportster S oraz Honda Valkyrie


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany