„Mistakes” to jedna z najbardziej udanych kampanii bezpieczeństwa. Klip zyskał światową sławę. Powstanie jego polska wersja.
W 2014 roku rządowa Agencja Transportu z Nowej Zelandii pochwaliła się kampanią bezpieczeństwa, której spot jest jednym z najlepszych w historii. Przekaz dociera mocno i głęboko. Klip nazywa się Mistakes (Błedy) i przedstawia dwóch kierowców, którzy popełnili pozornie niegroźne błędy – jeden wymusza z podporządkowanej, drugi przekracza prędkość. Czas na chwilę zwalnia… Zobaczcie:
Polskie Ministerstwo Infrastruktury pozyskało licencję na wykonanie polskiej wersji powyższego spotu. Będzie to dokładne odwzorowanie oryginału. Poza klipem, powstanie 20 plakatów wielkoformatowych, drugi klip zza kulis „making of”, a wykonawca odpowiedzialny będzie także za realizację kampanii promocyjnej klipu w internecie (szczególnie w mediach społecznościowych).
Zakończyła się już pierwsza część przetargu na wykonanie – Ministerstwo otworzyło oferty. Wykonaniem zainteresowanych jest 10 firm, oferty zaczynają się od 170 tys. zł, a kończą na blisko 400 tys. złotych. O ostatecznym wyborze zdecydują dwa aspekty: cena (waga: 60) oraz termin realizacji (waga: 40).
Mamy nadzieję, że polska wersja „Mistakes” będzie równie skuteczna, jak oryginał.
Leave a Reply