Jedną z bardziej rewolucyjnych zmian widać gołym okiem. Chodzi oczywiście o wahacz, który będzie dwustronną konstrukcją w kształcie bumerangu. Według dalszych informacji motocykl ma być wyposażony w silnik o pojemności 899 ccm i mieć moc w przedziale od 150 do 160 koni.
Wróćmy do zawieszenia. Z tyłu zamiast wahacza Ohlins TTX36 znajdziemy rozwiązanie firmy Sach’s. Z przodu natomiast widelec Ohlins ma zostać zastąpiony rozwiązaniem o podobnych właściwościach, ale firmy Showa. W kwestiach elektroniki „Panigalina” ma być podobna do 1199, czyli będzie prawdopodobnie wyposażona w kontrolę trakcji, ABS, elektroniczne sterowanie zawieszeniem i tym podobne. Oprócz tego motocykl będzie stał na kołach wyposażonych w pięcioramienne obręcze.
Przewiduje się, że podstawowa wersja będzie cenowo zbliżona do modelu 848 Evo Corse SE. Więcej szczegółów poznamy zapewne na targach EICMA 2013. Niewątpliwie będzie to jedna z najgorętszych nowości na tegorocznych targach.