Przede wszytkim XJR1300 Racer różni się od podstawowego modelu przednią owiewką w stylu klasycznych sportowych maszyn, clip-onami oraz krótszym przednim błotnikiem.
Warto wspomnieć, że Iinżynierowie Yamahy podjęli współpracę z najbardziej utalentowanymi projektantami motocykli typu custom, takimi jak Deus Ex Machina, który stworzył model Eau Rouge będący inspiracją dla modelu XJR1300 Racer.
Jeżeli chodzi o silnik i pozostałe komponenty model Racer nie różni się od podstawowej wersji XJR1300.
Silnik | 4-suwowy, Chłodzony powietrzem, 4-zaworowy, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy |
Pojemność | 1 251 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 71,9 kW (98KM) przy 8 000 obr./min |
Maks. moment | 108,4 Nm (11,1 kg-m) przy 6 000 obr./min |
Chłodzenie | chłodzony powietrzem |
Rama | Stalowa, podwójna kołyska |
Zbiornik paliwa | 14,5 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Podwójny amortyzator |
Przednia opona | 120/70ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm |
Tylny hamulec | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 267 mm |
Zostaw odpowiedź