Podobno pierwsze motocykle zostały już wysłane z Indonezji do centrów badawczo rozwojowych w Indiach. Pomimo, że YZF-R25 jest słabsza od swoich konkurentów i ma mniejszy silnik, to zainteresowanie motocyklem było ogromne, więc po usunięciu jej z rynku i zastąpieniu R3 może pozostać spory niesmak, ponieważ motocykl trafił już do wielu klientów.
Dotychczas producenci w Azji wypuszczali ćwiartki, a do Europy czy Stanów Zjednoczonych trafiały motocykle o pojemności 300 ccm. Teraz w Indiach Yamaha YZF-R25 musi toczyć nierówną walkę z hitem sprzedażowym – czyli KTM RC390 oraz sprawdzonym Kawasaki Ninja 300.
Problem może pojawić się jednak w przypadku ceny, ponieważ już sama konstrukcja motocykla jest droga, gdyż jest on wyposażony w dwucylindrowy silnik, a jego konkurenci mają tańsze w produkcji jednocylindrowe motory. Prawdopodobnie Yamaha będzie eksportowała motocykle z Indonezji w częściach i składała je na miejscu w Indiach, co pozwoli obniżyć ceny. Na chwilę obecną nie podano żadnych konkretnych informacji odnośnie daty pojawienia się YZF-R3 w indyjskich salonach.