Nowy V-Strom 1050/XT zapewnia jeszcze więcej sportowych doznań z jazdy, jednocześnie oferując wysoki poziom komfortu i wsparcia dla kierowcy. Odważna i nowoczesna stylistyka motocykla nawiązuje do kultowych motocykli DR-Z i DR-BIG.

Sercem motocykla jest dobrze znany silnik o pojemności 1037 cm3 w układzie V-Twin. Jego najnowsza odsłona oferuje jeszcze wyższą moc przy utrzymaniu niskiego poziomu zużycia paliwa. W zakresie niskich obrotów silnik oferuje basowe brzmienie, jednocześnie dostarczając w płynny sposób wysoki, liniowy moment obrotowy w średnim zakresie i maksymalną moc w wysokim zakresie obrotów.

Nowy model wyposażono w wiele systemów wspomagających komfort i bezpieczeństwo kierowcy. Jednym z nich jest system elektronicznej przepustnicy rideby-wire zapewniający równowagę pomiędzy wysoką mocą a niskim zużyciem paliwa. Nad wygodą jazdy czuwa system SIRS (Suzuki Intelligent Ride System), który w połączeniu z SDMS (Suzuki Drive Mode Selector) oferuje kilka wariantów pracy. W zależności od warunków drogowych układ modyfikuje pracę silnika i najważniejszych układów, takich jak hamulce czy kontrola trakcji.

Podstawowa wersja nowego Suzuki V-Strom 1050 kosztuje 52 900 zł. Natomiast V-Strom 1050XT kosztuje 59 900 zł. Motocykl jest produkowany w japońskiej fabryce w Hamamatsu. Dostawy pierwszych egzemplarzy do polskich salonów rozpoczną się w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Więcej o motocyklach Suzuki

Więcej w Nowości rynkowe
Ładowanie motocykla skrócone do 5 minut? Da się, ale dopiero za kilka lat!

GBatteries z Kanady opracowało technologię umożliwiającą ładowanie motocykla elektrycznego w…pięć minut. Jeśli system się upowszechni branża motocykli elektrycznych zostanie zrewolucjonizowana…

Zamknij