Pornhub i skutery? Mówimy o TEJ porno stronie? O co chodzi?
Jeżeli tak się złożyło, że (no oczywiście) nie znasz strony Pornhub, to raczej nie wchodź tam ze służbowego komputera w biurze. Ale poza portalem pełnym treści erotycznych, Pornhub to sprawnie działający biznes z efektywnym i efektownym marketingiem.
Pornhub miał już kilka ciekawych akcji. Na przykład „Postaw Pień Ameryce”, gdy firma sadziła drzewo co każdy setny obejrzany film. Czy też „Beesexual”, czyli kampania z podtekstami, której celem była pomoc pszczołom. Było też „Najbrudniejsze Porno w Dziejach” w ramach którego gwiazdy oczyszczały zaśmiecone plaże. W czasie lockdownu Pornhub proponował dostęp premium za darmo, aby w tym trudnym czasie ludziom trochę ulżyło. Albo gdy Pornhub w 2018 stał się głównym sponsorem jednego z zawodników oficjalnego zespołu MV Agusta klasy Supersport w mistrzostwach BSB.
Tym razem Pornhub wszedł we współpracę z włoską firmą MiMoto dostarczającą elektryczne skutery do wypożyczania na minuty w Mediolanie, Turynie oraz Genui. Po co? Dlaczego?
W taki sposób Pornhub stara się identyfikować się z prozdrowotnym i proekologicznym podejściem do rzeczywistości. Korzystanie z własnego lub wynajmowanego środka transportu, zamiast z komunikacji zbiorowej pomaga w zahamowaniu rozprzestrzeniania wirusa. Z kolei korzystanie z napędu elektrycznego (tym bardziej w formie pojazdów scooter-sharing) ma pozytywny wpływ na środowisko. Dwa cele w jednym!
Akcja nazywała się „Jazda z Pornhubem”. Niestety już się skończyła – obowiązywała w weekend 11-13 września w trzech miastach Włoch (akurat tam Pornhub ma sporą widownię). Każdy, kto w aplikacji skuterowej MiMoto wpisał kod Pornhub, otrzymywał 15 minut darmowej jazdy.
Zostaw odpowiedź