W ostatnim kwartale 2014 roku sprzedaż motocykli Victory i Indian wzrosła o 50% w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013. Producent nie podaje jednak liczby sprzedanych jednośladów i wiadomo tylko, że do klientów trafił sprzęt o łącznej wartości 103 milionów dolarów. Łącznie w 2014 roku wartość sprzedanych motocykli wynosiła 349 milionów dolarów.
Łączna sprzedaż wszystkich produktów grupy wyniosła 1,28 miliarda dolarów, gdzie analitycy prognozowali wynik na poziomie 1,25 miliarda dolarów. Podobnie było ze wzrostem cen akcji, który wyniósł w ubiegłym roku 1,98 dolara za akcję przy prognozowanym wzroście 1,94 dolara za akcję. Po ogłoszeniu wyników cena akcji wzrosła do 149,13 USD.
W tym roku producent przewiduje wolniejsze tempo wzrostu sprzedaży swoich produktów. Polaris zatrudnił 1800 nowych pracowników i zainwestuje 142 miliony dolarów w fabrykę w Alabamie. Oprócz tego w ubiegłym roku ruszyła produkcja w polskiej fabryce. Podczas ubiegłorocznych imprez targowych producent przedstawił aż trzy nowe modele motocykli – Victory Magnum, Indian Scout oraz Indian Roadmaster. Rozsądnie wyceniony Scout może przyczynić się do wzrostu sprzedaży i popularności marki Indian poza Stanami Zjednoczonymi. Oprócz tego w połowie roku ruszy produkcja motocykli elektrycznych marki Brammo.