1. V-Strom 650 w wersji bez ABS:To wygodny motocykl turystyczny wyposażony w silnik typu V2 o mocy maksymalnej 67KM. Dalekie i komfortowe podróżowani...
MOTOGEN.PL jako jedyny polski portal internetowy miał okazję uczestniczyć w testach nowych crossowych modeli KTM, które zorganizowano w Monachium. Do dyspozycji testerów oddano aż sześć modeli: SX 125, SX 150, SX 250, SX-F 250, SX-F 350 i SX-F 450.
W założeniu miał łączyć lekkość prowadzenia 250 z mocą 450. Już w ubiegłym roku pisałem, że konstruktorom KTM-a założenie to udało się zrealizować niemalże w 100%.
To jeden z moich ulubionych wśród testowanych modeli. Po lekkiej korekcie ustawień zawieszenia naprawdę nie mógłbym powiedzieć o nim złego słowa. Jest wręcz niesamowicie zwrotny!
KTM SX 250 zaskoczył mnie chyba najbardziej. Nie miałem okazji jeździć wcześniej takim motocyklem. Spodziewałem się podobnej charakterystyki jak w mniejszych modelach. Obawiałem się tylko tego, że niemała moc tego jednośladu uczyni go trudnym do opanowania. A tu okazało się, że wcale nie jest taki wybuchowy.
To dwa najmniejsze modele Pomarańczowych. SX150 jest w niektórych krajach dopuszczony do startowania w klasie MX2 razem z czterosuwowymi 250. Tak było do niedawna również w Polsce, ale – nie wiedzieć czemu – już nie jest. W każdym razie to najlżejsze i najłatwiej prowadzące się sprzęty w ofercie KTM-a.
Triumph Speed Triple, bo to on zjechał z taśmy jako motocykl nr 500 000, otrzymał customowe malowanie i wielką misję do spełnienia. Malowanie motocy...