W ubiegłym roku Departament Transportu stanu Iowa wydał 40 000 dolarów na pilotażowy program wirtualnego mobilnego prawa jazdy, które ma zastąpić fizyczny dokument.
Tuż przed świętami pojawiły się informacje o oskarżeniach Dainese wobec Alpinestars, które dotyczą patentów wykorzystywanych przy produkcji poduszek powietrznych. Teraz Dainese wystosowało oficjalne oświadczenie w tej sprawie.
Jak mawiają starzy górale - potrzeba jest matką wynalazków. Z tego samego założenia wyszli ludzie stojący za firmą Tilting Motor Works, która stworzyła zestaw do przeróbki przedniej osi motocykli Harley-Davidson i Gold Wing na dwukołową.
We włoskich mediach pojawiły się informacje, że marki Alpinestars i Dainese stoczą bitwę na poduszki. Dainese chce pozwać Alpinestars do sądu w sprawie patentów dotyczących poduszek powietrznych dla motocyklistów.
Historyczna chwila miała miejsce w poniedziałek, 21 grudnia. Honda z dumą dostarczyła pierwszemu na świecie klientowi model RC213V-S. Przekazanie maszyny odbyło się w wyścigowej siedzibie Hondy oddział Wielka Brytania, gdzie wszystkie maszyny sprzedane w Wielkiej Brytanii będą przygotowywane i serwisowane przez specjalnie przeszkolonych techników.
Niedawno pojawiła się informacja, że motocykle sportowe zostaną wykluczone z Pikes Peak International Hill Climb. Pojawiły się głosy, że ma to związek z chęcią spowolnienia wyścigu i zwiększenia bezpieczeństwa. Teraz organizatorzy postanowili wyjaśnić swoją decyzję.
Kiedy spotykają się dwie marki premium, to może z tego wyjść tylko coś dobrego. Nie inaczej jest w przypadku współpracy producenta motocykli Ducati z producentem modeli do samodzielnego montażu - firmą Pocher.
Amerykański Motorcycle Industry Council (MIC) przedstawił wyniki badań przeprowadzonych wśród motocyklistów pod kątem tego, ile kobiet zdecydowało się na zakup jednośladu.
Organizatorzy wyścigu Pikes Peak chcieli dobrze, ale wyszło jak zawsze. Idąc na łatwiznę przy chęci poprawy bezpieczeństwa uczestników wyścigu sprawili, że motocykle sportowe będą z niego wykluczone.