Moto Guzzi V7 Clubman Racer – cafe racer w Mediolanie - Motogen.pl

Moto Guzzi V7 Clubman Racer powstał na skutek inspiracji motocyklami z lat siedemdziesiątych, gdy firmy japońskie rywalizowały z włoskimi o palmę pierwszeństwa w produkcji najlepszego motocykla.

Moto Guzzi V7 Clubman Racer ma pojedynczą kanapę, plakietkę z numerem seryjnym oraz wyścigowy wydech Arrow. Owiewki przypominają legendarny model 850 LeMans. Podnóżki zostały przesunięte do tyłu, a kierownica jest regulowana tak, by motocykl mógł zostać dostosowany do jazdy po torze. Regulowaniu poddają się także amortyzatory Bitubo. W konstrukcji zastosowano podwójną ramę kołyskową, widelce Marzocchi oraz hamulce z pływającą tarczą 320 mm z przodu i 260 mm z tyłu. Czterosuwowy silnik V-Twin o pojemności 744 ccm generuje maksymalny moment 58,2 Nm przy 3200 obr./min. Motocykl na sucho waży 182 kg.

Smaczku V7 Clubman Racerowi dodają chromowany zbiornik paliwa z osłonami na kolana, lusterka przymocowane do kierownicy, chromowane logo Moto Guzzi, a także nowy korek wlewu paliwa.

Oprócz motocykla kupujący będzie mógł zamówić akcesoria z katalogu oferowanego osobno. Firma jednak nie wspomina o tym, co dokładnie będzie można dokupić do V7 Clubman Racera ani jaka będzie jego cena.
   

Więcej o motocyklach Moto Guzzi