TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Wybitny motocykl miejski, na co składają się wydajne hamulce, mocny, jednocylindrowy silnik, wyjątkowa zwrotność i niewielka, poza kierownicą, szerokość auta. Moc i przyspieszenie powodują, że na krętym torze kartingowym dość szybko przewodzimy stawce.

W stosunku do zwykłego Duke'a, dokonano dużych zmian. Przednie zawieszenie otrzymało rozdzielone obiegi tłumienia odbicia i dobicia, sety i siedzenie kierowcy umieszczono wyżej, przedni zacisk Brembo to monoblock z najwyższej półki. Układ hamulcowy wzbogaciła radialna pompa (także Brembo). Siedzenie pasażera zdobi agresywna nakładka. Za sprawą tłumika Akrapovic motocykl jest lżejszy o 1 kg i mocniejszy o 1KM od wersji podstawowej a airbox wyprodukowano z przezroczystego tworzywa. Dzięki temu Duke R zyskał prześwit w złożeniu, ma także większą dzielność na torze.


Silnikjednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność690
Prędkość max187 km/h
Moc55 KW (74 KM)
Maks. moment
Chłodzeniecieczą
Ramaz rur chromowo molibdenowych
Zbiornik paliwa14
Przednie zawieszenieWhite Power o średnicy rury nośnej 43 mm, skok 150 mm, regulacja tłumienia do i odbicia
Tylne zawieszeniewahacz wleczony, skok 135mm, centralny amortyzator z pełną regulacją
Przednia opona
Tylna opona
Przedni hamulecpojedyncza tarcza 320mm z radialnym zaciskiem czterotłoczkowym Brembo monoblock
Tylny hamulecpojedyncza tarcza 240mm z jednotłoczkowym zaciskiem

Więcej w Baza motocykli
Husqvarna FE 250

Czterosuwowa dwieściepięćdziesiątka to idealnie wyważony motocykl środka. Nieco bardziej doświadczeni nadal będą mieli na niej sporo frajdy, a zawodowcy wcale...

Zamknij