KTM Duke 690 R - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Wielka dawka czystej radości z jazdy.

Duke 690R jest jedyny w swoim rodzaju i tak niepowtarzalny  słodko obcesowy, nieokrzesany, prący bez zastanowienia do przodu. Nie wszystkim przypadnie do gustu, ale w końcu o to chodzi!


Operowanie Duke w mieście nie nastręcza najmniejszych problemów. Sprzęt posłusznie składa się w każdy zakręt, katapultuje się z winkli wprowadzając tylne koło w poślizg lub tracąc przyczepność przedniej opony z podłożem. Ogólnie rzecz biorąc, duży singiel z wielką łatwością radzi sobie z masą motocykla i kierowcy, zapewniając bardzo liniowe oddawanie mocy i momentu obrotowego, czasami zaskakując jednak nerwowością, która w tym wypadku traktowana może być jako zaleta i podkreślenie charakteru chuligana. Duże skoki zawieszeń WP pozwalają na bezproblemowe pokonywanie krawężników, wysepek przy przejściach dla pieszych i niwelują większość nierówności na naszych drogach.


Silnikjednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność690 ccm
Prędkość max
Moc51,5 kW przy 7500 obr./min
Maks. moment70 Nm przy 5500 obr./min
ChłodzenieChłodzony cieczą
Ramakratownicowa chromowo molibdenowa, malowana proszkowo
Zbiornik paliwa13,5 l
Przednie zawieszenieWP USD Ø 48 mm skok 140 mm
Tylne zawieszenieWP mono shock z Pro-Lever skok 140 mm
Przednia opona120/70 R 17
Tylna opona160/60 R 17
Przedni hamulecBrembo czterotłoczkowy, radialny, średnica tarczy hamulcowej Ø 320 mm
Tylny hamulecBrembo jednotłoczkowy, pływający zacisk, średnica tarczy hamulcowej Ø 240 mm

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany