Husqvarna TE 310 ma wszystkie potrzebne cechy by zajmować nią czołowe lokaty na zawodach. Świetny silnik, fenomenalne zawieszenie, wysokiej jakości osprzęt i lekkie prowadzenie sprawia, ze na pewno wielu zawodników i amatorów powinno dokładniej przyjrzeć się tej maszynie myśląc o kolejnym motocyklu.
Przyczepić można się jedynie do stopki bocznej i regulacji zawieszenia. Do tej pierwszej można się przyzwyczaić, trzeba tylko parkować w dołku. Natomiast regulacja przedniego zawieszenia powinna być zdecydowanie łatwiej dostępna i nie wymagać odkręcania kierownicy. Tutaj ta prosta czynność może trwać nawet kilka minut, co przy znajdowaniu idealnych dla siebie ustawień będzie bardzo uciążliwe.
Silnik | czterosuwowy, jednocylindrowy |
Pojemność | 302,44 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | stalowa wzmacniana w newralgicznych miejscach |
Zbiornik paliwa | 8,5 L |
Przednie zawieszenie | upside-down, olejowe 48 mm Kayaba |
Tylne zawieszenie | progresywne typu 'soft damp' Sachs |
Przednia opona | 90/90-21' |
Tylna opona | 120/90-18' |
Przedni hamulec | tarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem Brembo |
Tylny hamulec | tarczowy z jednotłoczkowym zaciskiem Brembo |
Zostaw odpowiedź