Jak podaje indyjski Live Mint koncept jest już gotowy i zostanie zaprezentowany na targach. Maszyna ma najpierw trafić do Stanów Zjednoczonych i Kanady, a później do Europy. Jest to oznaka tego, że Hero chce wkroczyć na światowe rynki tak, jak europejscy i japońscy producenci weszli do Indii. Podczas gdy tylko w jednym kwartale sprzedaż jednośladów o małych pojemnościach idzie w miliony, sprzedaż mocniejszych maszyn jest liczona w tysiącach. W pierwszym kwartale 2013 roku sprzedano w Indiach zaledwie 2 tysiące motocykli o pojemności powyżej 600 ccm.
Wniosek nasuwa się sam – Hero będzie walczyć o portfele klientów, którzy dotychczas byli przyzwyczajeni do kupowania motocykli produkowanych przez koncerny europejskie i japońskie. Sportowy motocykl Hero MotoCorp jest projektowany z pomocą Erika Buella, w którego firmę indyjski gigant wpompował już trochę gotówki i pewnie nadal przez lata będzie ona płynęła szerokim strumieniem. Buell już został głównym importerem Hero na Amerykę Północną. Mówi się, że Hero ma wejść na rynek europejski najpóźniej w przyszłym roku.