Promocja „Gorące Lato z Hondą” obejmuje m.in. legendarną Africę Twin z manualną skrzynią biegów, przy zakupie której Klient otrzyma akcesoria o wartości 4000 zł gratis. Miejski SUV Hondy na dwóch kołach, czyli X-ADV można teraz kupić ze sporym rabatem do 5100 zł, a do tego otrzymać kufer w prezencie. Gorąca promocja Hondy obejmuje również atrakcyjne rabaty do modeli CRF250 Rally i CRF450RX, a oldskulowa Honda Rebel jest teraz dostępna w bardzo atrakcyjnej cenie 25 900 zł. Dla osób posiadających prawo jazdy B proponujemy motocykl CB125F w cenie 10 900 zł z kufrem górnym gratis (rocznik 2017). Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.
Model | Rok model. | Rok prod. | Cena detal. brutto | Cena promocyjna brutto | Uwagi |
Africa Twin (manual) Nowość 2018 | 2018 | 2018 | 58 700 zł | +akcesoria o wartości 4000 złgratis | Tricolour; CRF Rally Red |
Africa Twin (manual) Nowość 2018 | 2018 | 2018 | 57 700 zł | +akcesoria o wartości 4000 złgratis | Matt Balistic Black Metallic |
Africa Twin (manual) Nowość 2018 | 2018 | 2017 | 57 700 zł | 55 400 zł + akcesoria o wartości 4000 zł gratis | Matt Balistic Black Metallic |
Africa Twin (manual) | 2017 | 2017 | 57 700 zł | 54 200 zł + akcesoria o wartości 4000 zł gratis | Tricolour; CRF Rally Red |
Africa Twin (manual) | 2017 | 2017 | 57 700 zł | 53 200 zł + akcesoria o wartości 4000 zł gratis | Matt Balistic Black Metallic |
X-ADV DCT Nowość 2018 | 2018 | 2017 | 50 600 zł | 46 500 zł + kufer górny gratis | |
X-ADV DCT | 2017 | 2017 | 50 600 zł | 45 500 zł + kufer górny w gratis | |
CRF250 Rally | 2018 | 2018 | 27 000 zł | 25 900 zł | |
CRF250 Rally | 2017 | 2017 | 27 000 zł | 24 220 zł | |
Rebel | 2017 | 2018 | 26 900 zł | 25 900 zł | |
CB125F | 2017 | 2018 | 11 900 zł | +kufer górny gratis | |
CB125F | 2017 | 2017 | 11 900 zł | 10 900 zł + kufer górny gratis | |
CRF450RXJ | 2018 | 2018 | 40 600 zł | 38 100 zł |
Szczegóły modeli objętych promocją:
Pierwsza Honda Africa Twin została zaprojektowana z myślą o pokonywaniu tysięcy kilometrów pustynnych terenów i bezdroży. Teraz powróciła, aby odzyskać prym w klasie Adventure, którą zdefiniował w 1988 roku.
Bezkompromisowego dużego wyprawowego enduro Hondy poddano znaczącym zmianom konstrukcyjnym wprowadzonym w modelu na rok 2018. Motocykl otrzymał system elektronicznie sterowanej przepustnicy z 3 trybami jazdy, rozszerzono parametry systemu HSTC (sterującego momentem obrotowym), poprawiono reakcje silnika, a także jego dźwięk. Motocykl jest lżejszy o 2 kilogramy, otrzymał też kilka zmodernizowanych detali podwyższających przyjemność jazdy i dających więcej satysfakcji kierowcy. Zatwierdzono też do montażu opony z bieżnikiem kostkowym.
Zmiany w modelu: X-ADV Hondy łączy w sobie styl i wygodę SUV-a z długim skokiem zawieszenia i osiągami, dzięki dwucylindrowemu silnikowi o pojemności 745 cm3. Odświeżona na rok 2018, dwusprzęgłowa przekładnia (Dual Clutch Transmission – DCT) ma teraz tryb G do jazdy w terenie, a silnik dwustopniową regulację momentu obrotowego (Honda Selectable Torque Control – HSTC).
Podobnie jak w przypadku crossowego CRF450R, cross country CRF450RX otrzymał znaczny wzrost mocy i momentu obrotowego w górnym zakresie obrotów swojego silnika oraz 3-poziomową kontrolę startu HRC. Motocykl jest wciąż wyposażony w 18-calowe tylne koło i 8,5-litrowy zbiornik paliwa, ale podwozie oferuje teraz zmieniony balans sztywności, nowe ustawienia zawieszenia, a także kierownicę Renthal Fatbar z 4-położeniową regulacją i nowe czarne obręcze kół.
Zgrabny, z nisko osadzonym siedziskiem (690mm) Rebel łączy oldskulowy i nowoczesny design, co pozwoli rozbudzić wyobraźnię młodszego pokolenia kierowców. Motocykl jest łatwy w eksploatacji i oferuje dużą przyjemność z jazdy oraz możliwość wprowadzania wielu modyfikacji przez użytkownika. Nowa stalowa rama rurowa tworzy kształt odchylonego motocykla typu “bobber”. Podczas jazdy, motocyklista przybiera zrelaksowaną, naturalną pozycję z delikatnie rozszerzonymi ramionami, odpowiadającą pozycji stóp na podnóżkach.
CRF250 RALLY jest gotowy na weekend pełen przygód, długodystansową podróż lub codzienną przeprawę przez miasto. Z zawieszeniem o dużym skoku, systemem ABS, doskonałą ochroną przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi CRF250 RALLY wyróżnia się wyrazistym nadwoziem inspirowanym modelem CRF450R oraz imponującym zasięgiem. Silnik łączy mocny moment obrotowy od niskich obrotów ze znaczącą mocą maksymalną w górnym zakresie.
Honda CB125F to poręczny i dynamiczny motocykl miejski o stylistyce bezkompromisowego naked’a, obok którego nie da się przejśc obojętnie. Płynnie działający układ kierowniczy i lekkie, aluminiowe obręcze kół zwiększają zwrotność motocykla, który sprawnie przedziea się przez zatłoczone ulice miasta. Omiń korki i odkryj potencjał swojego miasta.