Borras prowadzi El Solitario M.C., w którym powstał ostatnio Gonzo – customowy motocykl BMW R45 z 1976 roku. Zdaniem Davida, maszyna ta wyposażona została w niezniszczalny silnik, jednak jego moc jest niedostateczna. Początkowo usunięto wszystkie zbędne elementy motocykla, drugim krokiem było samodzielne wykonanie całej reszty, co pomogło utrzymać koszt budowy na niskim poziomie.
Zmodyfikowano głowice cylindrów, skrzynię biegów, gaźnik, zapłon, widelce oraz hamulce, które otrzymały przewody w stalowym oplocie. Założono nową elektrykę, nowe łożyska, a także amortyzatory Redwing. Seryjny zbiornik paliwa wyżłobiono, by uzyskać szczuplejszą linię i zespawano z elementem ze stali nierdzewnej. Rama pomocnicza została skrócona i zwężona. Na koniec Borras założył kanapę Bates Desert Sled w stylu vintage oraz reflektory PIAA, które umieszczono na kierownicy Montesa. Oryginalny akumulator zastąpiono lekkim litowym.
David Borras: „Nie szukaliśmy wykwintnego wykończenia czy skomplikowanych rozwiązań technologicznych. (…) Gonzo jest zlepkiem rupieci i to w nim właśnie uwielbiamy. Przypomina Gonza z Muppetów”.
Więcej szczegółów na temat Gonza i innych customów Davida Borrasa znajdziecie tutaj.