CZY CIEBIE TAKŻE KRĘCI DUCATI PANIGALE V4 2019 Z WYPRZEDAŻY ROCZNIKA? - Motogen.pl

Zima w tym roku nie dopisała, pogoda pozostaje w statusie bylejakości, a taka aura raczej nie zachęca do jazdy motocyklem. Na szczęście istnieją inne argumenty, aby zainteresować się dwoma kółkami. Na przykład Wyprzedaż Rocznika w Ducati, z flagowym modelem Panigale V4 na czele…

Panigale V4 z nowym, czterocylindrowym silnikiem zadebiutowało w 2018 roku. Na sezon 2020 do salonów wjedzie odświeżony model, jednak należy pamiętać, że Panigale V4 2019 to wciąż fantastycznie dopracowany motocykl.

Jego sercem jest jednostka zwana Desmosedici Stradale, która skonstruowana została w oparciu o silnik obecny w MotoGP. Oczywiście został on dopasowany do użytku cywilnego, jednak wciąż mamy układ czterech cylindrów w rozwarciu 90 stopni, wał korbowy kręcący się w kierunku przeciwnym niż koła, a także ogromny zestaw elektroniki (ten z kolei opracowywano w mistrzostwach World Superbike). Efektem są osiągi Panigale V4 2019 na poziomie 214 KM mocy oraz 124 Nm momentu obrotowego przy masie 174 kg na sucho.

Spoglądając na dane techniczne nie ma wątpliwości, że Panigale V4 jest motocyklem topowym i bezkompromisowym. Z kolei siadaniu za kierownicą towarzyszy uczucie zajmowania miejsca na szczycie łańcucha pokarmowego… Potężnym osiągom silnika wtóruje cała konstrukcja. Krótka przednia rama z silnikiem jako element nośny jest ewolucją idei monocoque. Sztywność podwozia i konfiguracja zawieszenia z jednej strony wzoruje się na MotoGP, ale z drugiej ma zapewniać precyzję oraz stabilność prowadzenia niezależnie od stylu jazdy i poziomu zaawansowania motocyklisty.

Najlepszym miejscem do korzystania z potencjału Panigale V4 jest tor. Jeżeli w Twoim dowodzie osobistym nie znalazły się słowa Casey Stoner, to idealnym sposobem na ucinanie kolejnych sekund będzie oddanie się w ręce zaawansowanego pakietu elektroniki. Za sprawą kontroli trakcji, kontroli slajdu, kontroli wheelie oraz ABSu czułego na zakręty można jeździć szybciej i skuteczniej. Gdy już staniesz się jedną z najszybszych osób na torze, całą uwagę poświęcisz temu, aby odwijać gaz do końca oraz szybko reagować na korekty elektroniki, objawiające się świecącą lamką i opanowanymi ruchami motocykla. Uczucia jazdy z ogromną prędkością, także w kontrolowanym slajdzie, nie można porównać z niczym innym – a to, co oferuje Panigale V4 jest zupełnie nie do podrobienia. Tym bardziej, że w wersji Panigale V4S dodatkowym asystentem jest półaktywne zawieszenie…

Na szczęście zastosowanie Panigale V4 nie ogranicza się jedynie do torów wyścigowych. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby używać ten motocykl do przejażdżek po mieście, czy tym bardziej do weekendowych wypadów nad jezioro lub w góry, zahaczając przy okazji o kręte i malownicze trasy. Z pomocą z pewnością przyjdzie rozbudowany zestaw elektroniki oraz trybów jazdy, aby reakcję silnika (a także elektronicznego zawieszenia w wersji Panigale V4S) dopasować do własnych potrzeb oraz do sytuacji na drodze.

Niezależnie od tego, dokąd udasz się na Panigale V4, jeden fakt pozostaje niezmienny – prowadzisz legendę. Niepowtarzalne, włoskie linie owiewek oraz potężny dźwięk układu wydechowego przypieczętowują, że to była dobra decyzja. Tym bardziej, że Panigale V4 z roku modelowego 2019 można teraz upolować w ramach Wyprzedaży Rocznika!

Wybierając zakup w leasingu, modelem Panigale V4 można jeździć za kwotę już od 669 pln netto miesięcznie! Dla klientów prywatnych zainteresowanych zakupem ratalnym lub płatnością jednorazową także przygotowana została wyjątkowo korzystna oferta.

Tak dobra okazja na flagowy i legendarny motocykl sportowy może się już nie powtórzyć. Dlatego odwiedźcie najbliższego dealera (klik), poznajcie szczegóły Wyprzedaży Rocznika i wsiadajcie na swoje Ducati Panigale V4. W ofercie znalazły się też inne modele, ale to już ostatnie sztuki w wyprzedażowych cenach z rocznika 2019.

Zobacz teżOpis Ducati Panigale V4 2018

Zobacz teżOpis Ducati Panigale V4 2020

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany