Spis treści
W pakiecie razem z motocyklem po Polu Espargaro, KTM oferuje kilka gratisów. Oferta warta uwagi, czy trzeba jeszcze negocjować?
KTM sprzedaje dwa wyścigowe modele RC16. To dokładnie te maszyny, na których Pol Espargaro kwalifikował się w pierwszym rzędzie na Misano, zaliczył 8 wyścigów w pierwszej dziesiątce oraz zdobył 100 punktów w generalce Mistrzostw Świata. Prototypowy RC16 z 2019 roku ustanowił dla KTMa najlepszy sezon w MotoGP.
Zdjęcia KTMa RC16 2019:
Teraz dwie sztuki RC16 są na sprzedaż, a cena to 288 tysięcy Euro, plus VAT. Czyli w przybliżeniu 1 270 000 złotych netto.
Biorąc pod uwagę, że zespoły MotoGP płacą po 2 miliony euro za samo użytkowanie motocykla (wraz z wsparciem), to cena 288 tys. euro za ten sam motocykl – i to na własność – wydaje się promocją. KTM jednak nie chwali się, czy nowy właściciel otrzyma jakiekolwiek wsparcie serwisowe i czy w ogóle będzie mógł swoim RC16 jeździć. Może więc obiektem sprzedaży jest motocykl służący do ozdobienia garażu, a może to obiekt do negocjacji… Poważnie zainteresowani zapraszani są do kontaktu na [email protected].

W pakiecie z wyścigowym motocyklem, dwóch kupujących otrzyma:
– Kompletny kombinezon skórzany Pola Espargaro;
– Podpisany kask wyścigowy Pola Espargaro;
– Przepustka VIP na dowolną rundę MotoGP 2021 (wliczając wycieczkę za kulisami, spotkanie z zawodnikami, zestaw ciuchów Red Bull KTM Factory Racing);
– Weekendowy wstęp do Red Bull Energy Station z pełnym kateringiem.
Dane techniczne sprzedawanego KTMa RC16 – prototyp MotoGP z sezonu 2019:
Pojemność silnika | 1000 ccm |
Typ | 4-cylindrowy, układ V |
Moc | 265+ KM |
Vmax | 340+ km/h |
Odcinka | 18500 obr/min |
Smarowanie | Motorex |
Elektronika | Magneti Marelli |
Stretegie elektroniczne | Drive-by-Wire; hamowanie silnikiem; quickshifter; kontrola trakcji; kontrola wheelie |
Zbiornik paliwa | 22 litry |
Wydech | Akrapovic |
Skrzynia biegów | Typu seamless (bez przerw w mocy przy zmianie biegów) |
Rama główna | Kratownicowa z rur stalowych |
Minimalna waga | 157 kg |
Zawieszenie | WP |
Układ hamulcowy | Brembo; aluminiowe zaciski; tarcze karbonowe o średnicy 320 i 340 mm (z przodu) |
Opony | Michelin, 17 cali |
Sterowanie rozrządem | pneumatyczne |
Podwozie | Stalowe |
Koła | Kute magnezowe |
Leave a Reply