Nowy skuter Yamaha Neo’s 4T zaprezentowano na targach INTERMOT w Kolonii. Wizualnie elegancki i radosny, podobnie jak jego dwusuwowy brat, który niedawno przeszedł facelifting. Ale wygląd, który przyciąga skuterzystów do Neo’sa to nie wszystko. Wewnątrz nowoczesnego opakowania znajduje się zupełnie nowy, czterosuwowy silnik o pojemności 50 cm³.
Nowa jednostka napędowa jest cicha, ekonomiczna i oferuje ogromną kulturę pracy, a przy tym ma być niemal bezobsługowa i bezawaryjna – wystarczy zatankować benzynę i jechać na podbój miasta! Wtrysk paliwa, chłodzenie cieczą, niezłe osiągi – to gwarantuje nam nowy miejski skuter Yamaha Neo’s 4T. Silnik 4T generuje moc rzędu 3 KM oraz moment obrotowy w wysokości 3,15 Nm.
Za hamowanie odpowiada 190-milimetrowa tarcza z przodu, a z tyłu bęben o średnicy 110 mm. Neo’s zawsze był łatwy w prowadzeniu, utrzymaniu i zapewniał dokładnie to, czego można oczekiwać od miejskiego skutera. W tym wypadku możemy spodziewać się tego samego, ale w ulepszonej wersji. 12-calowe koła doskonale sprawdzą się w mieście. Dpo dyspozycji kierowcy oddano: zamykany schowek na kask, haczyk na zakupy pod kierownicą oraz panel kontrolny wykonany w technologii LCD, informujący skuterzystę o najważniejszych sprawach. Waga skutera to 95 kg.
Silnik | czterosuwowy, jednocylindrowy |
Pojemność | 49,4 cm3 |
Prędkość max | 45 km/h |
Moc | 2,30 kW (3,13 KM) przy 7000 obr/min |
Maks. moment | 3,15 Nm przy 7000 obr/min |
Chłodzenie | |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Wahacz jednoramienny |
Przednia opona | 120/70-12 (51L) |
Tylna opona | 130/70-12 (56L) |
Przedni hamulec | Tarcza o średnicy 190 mm, zacisk pływający 1-tłoczkowy |
Tylny hamulec | bęben o średnicy 110 mm |
Zostaw odpowiedź