Yamaha Virago 535DX 2YL, rocznik 2000, pierwsza rejestracja 18.02.2000r., z polskiego salonu (Dragster Moto Center, Mysłowice), oryginalny przebieg 28300 km. Virago w najbogatszej wersji, w bardzo klasycznym zielono – kremowym kolorze i w praktycznie oryginalnym stanie od nowości. Motocykl ma ciekawą historię – przez pierwsze 2 lata zrobiono nim ok. 10000 km, żeby przez następne 10 zrobić kolejne 7500 km. Kupiłem go w październiku 2012r., motocykl miał wtedy przebieg 17500 km i jeździł jeszcze na oryginalnych oponach Bridgestone (z 2000r.!) :). Włożyłem w niego dużo zachodu i pieniędzy i bardzo mocno doposażyłem go pod siebie. Motocykl przez cały czas jest pod opieką serwisową najbardziej polecanego speca od Virago w obrębie stolicy, MD MotoSerwis z Otwocka. Na wyposażeniu, m.in. nowe, klasyczne opony z białym rantem, nowy akumulator, alarm z pilotem, cięgna hamulcowe w oplocie, gniazdo USB, pikowane siedzenie, stelaże pod sakwy, sakwy, piórnik z przodu, bagażnik, gmole, wszystko w chromie, sprzęt prezentuje się naprawdę pięknie! Yamaha przez cały okres użytkowania przeze mnie stoi w podziemnym garażu, jeśli jest w garażu dłużej niż na jedną noc dodatkowo pod pokrowcem. Lista napraw/zmian zrobionych od momentu zakupu. 02/2013: - synchronizacja gaźników - wymienione łożysko główki ramy - wymienione uszczelniacze i olej w lagach - wymienione przewody hamulcowe na w stalowym oplocie (HEL) - nowa tarcza hamulcowa - nowe klocki hamulcowe - wymiana oleju w moście - nowe linki sprzęgła i gazu - montaż podwójnego gniazda USB (2x1A) – idealny do nawigacji/telefonu/ładowania aparatu w czasie jazdy - nowy filtr oleju - wymiana oleju 05/2013: - wymieniłem opony na nowe Maxxis M6011R z bardzo lansiarskim białym rantem, idealnie pasującym do kremowych boczków Yamahy. Koszt samych opon to ~1000 zł! - przedni błotnik został podniesiony o ok. 3 cm, ze względu na zamontowanie na przód delikatnie wyższej opony 100/90R19 (niż standardowa 3.00R19) 08/2013 - nowy akumulator - wymiana oleju silnikowego i w kardanie - uzupełnienie płynu hamulcowego - przygotowanie do trasy We wrześniu ubiegłego roku zrobiłem na nim fantastyczną trasę po południowo-wschodniej Europie – ok. 7000 km, odwiedziłem 14 krajów i dojechałem do azjatyckiej części Turcji! Przetestowałem go w zasadzie wszędzie – autostrady, góry (Transfogarasia, Transalpina), szutry (reszta Rumunii :), metropolie (wystarczy wymienić przejechanie całego Stambułu z północy na południe i jazda po ichniejszym Starym Mieście). To bardzo dziwne, ale motocykl, który nie jest w zasadzie za specjalnie ani na trasy, ani do miasta, ani do gór i zakrętów, wszędzie spisywał się wyśmienicie. Przez korki w Stambule śmigałem niemal jak lokales, po polskiej autostradzie da się nim jechać z przekroczeniem limitów prędkości, silnik żwawy - góry (Karpaty) dało się przejechać na trójce, a jedynym mankamentem po trasie są troszkę przytarte podnóżki (o obcasach swoich butów nie wspomnę), ten sprzęt naprawdę fajnie skręca! Spalanie w tym egzemplarzu przedstawia się następująco: - średnio/jazda po mieście: 5,2 l/100km - jazda po trasie ~90-100 km/h: 4,5-4,8l/100km - jazda po trasie >130 km/h: nawet 6,6l/100km Zasięg na baku 180-250 km, w zależności od powyższego :) Jeśli doszedłeś już do tego punktu, drogi Kupujący, to z pewnością jesteś zorientowany, że nie jestem handlarzem, tylko motocyklistą i sprzedaję swój własny sprzęt. Powód sprzedaży jest banalny: zasmakowałem w turystyce motocyklowej i wiem, że na dłuższą metę Virago mi nie wystarczy. Optymalnie byłoby mieć kilka maszyn, ale nie zawsze można sobie na coś takiego pozwolić :) Tak więc przymierzam się do sprzedaży Yamahy i kupna turystyka. Zaznaczam, że nie mam ciśnienia na sprzedaż. Na chwilę obecną motocykl czeka przegląd serwisowy (oczywiście w Otwocku), czyli wymiana oleju, filtrów i sprawdzenie stanu pojazdu. Sezonu jeszcze nie rozpocząłem, akumulator jeszcze jest w domu, pod ładowarką, więc mogę też przegląd pozostawić Kupującemu, wtedy zwiększa mi się margines do negocjacji ceny. Przegląd ważny do 26/10/2014, OC/zielona karta 25/04/2014. Dodatkowo bonus w postaci ubezpieczenia NNW/PZU Auto Pomoc w wersji Super, ważne do 29/04/2014. Do motocykla dodaje też parę gratisów: - zapasowe klamki (sprzęgło, hamulec), - zapasowe żarówki (wszystkie), - zapasowe dętki, - stare cięgna, czyli wszystkie części zapasowe niezbędne do dłuższej trasy. Posiadam stertę papierów dokumentujących historię motocykla – faktury, stare ubezpieczenia, jest książka serwisowa, którą uzupełniam. Sprzęt jest naprawdę wart swojej ceny. Motocykl jest do oglądnięcia w Warszawie, na Ursynowie. Najlepsze dni na wizyty to weekend. Cena do negocjacji oczywiście :) Polecam!!
Rok produkcji: 2000
Kolor: zielony
Cena: 11999