Motocykl wizualnie nadal przypomina swój pierwowzór. Poza tym dostosowano go do czasów współczesnych – wyregulowano dwucylindrowy, czterosuwowy silnik, by zmniejszyć potężne wibracje, które generował. Odpowiada on też normom spalania i hałasu. Wyważony, stabilny i nieskomplikowany w obsłudze Bonneville spodoba się każdemu, kto szuka motocykla z charakterem.
Roadster ten jest lubiany szczególnie przez gwiazdy filmu i muzyki, zwłaszcza w Ameryce. Niewielka moc 62 KM w zupełności wystarczy by cieszyć się jazdą tym niezwykłym motocyklem.
Silnik | 4-suwowy, 2-cylindrowy, rzędowy, DOHC |
Pojemność | 865 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 67KM przy 7500 obr./min. |
Maks. moment | 68Nm przy 5800 obr./min. |
Chłodzenie | powietrzem |
Rama | Stalowa rurowa, podwójna kołyskowa |
Zbiornik paliwa | 16 l. |
Przednie zawieszenie | Kayaba 41 mm, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | Dwa amortyzatory Kayaba, chromowane sprężyny z regulacją napięcia wstępnego, skok 100 mm |
Przednia opona | 100/90 R19 |
Tylna opona | 130/80 R17 |
Przedni hamulec | Hydrauliczny, jedna tarcza śr.310 mm, zacisk pływający, dwutłoczkowy Nissin |
Tylny hamulec | Hydrauliczny, jedna tarcza śr.255 mm, zacisk pływający, dwutłoczkowy Nissin |
Zostaw odpowiedź