Street Tripla od Triumpha nie trzeba przedstawiać. Ta trzycylindrówka już znalazła sobie szerokie grono fanów. Co jednak się stanie jeśli do doskonałego nakeda dodamy lepsze zawieszenie i hamulce? Dostaniemy właśnie wersję R modelu Street Triple.
Oprócz wyżej wspomnianych komponentów nie zmienia się nic. Silnik, skrzynia biegów itp. Pozostają bez zmian. Jednak jeżeli przejedziecie się Street Triplem R zrozumiecie, że te na pozór niezbyt daleko idące poprawki sprawiły sporą różnicę.
Silnik | rzędowy, 3-cylindrowy, DOHC |
Pojemność | 675 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 105 KM przy 11 850 obr/min |
Maks. moment | 68 Nm przy 9 750 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 17,4 l |
Przednie zawieszenie | Kayaba 41mm USD w pełni regulowane |
Tylne zawieszenie | centralny amortyzator Kayaba z pełna regulacją |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 180/55 ZR17 |
Przedni hamulec | 2x310 mm, radialny, czterotłoczkowy zacisk Nissin, ABS z możliwością wyłączenia |
Tylny hamulec | 220 mm tarcza, jednotłoczkowy zacisk Brembo, ABS z możliwością wyłączenia |
Zostaw odpowiedź